2009. december 28., hétfő

Az Ünnep


utolsó nagy napja. Ballán.

5 megjegyzés:

Borzási Márta írta...

Ó de édesek vagytok! Köszi ezt a képet! És hogy neked milyen jól áll a hajad ilyen röviden! Gratulálok a frizuraváltáshoz!

marika írta...

szépek vagytok!Én is azt akartam irni amit Márta irt:)tetszik az új frizurád!

Matemusic írta...

Lam nem en vagyok az egyetlen akinek tetszik a hajad ... sokkal jobban all igy neked. Es hadd tegyem hozza nagyon szep csalad vagytok ... orulunk nektek.

rebeka írta...

Az UR aldja meg kis csaladotokat,kedvesek vagytok a gyerekek nagyon edesek. Teccenek a sok otletes kezimunkak meg a sutikrol ne is beszeljunk,biztos nagyon fincsik lehetnek.
AZ enek kottajat megprobalom ha lehet egy kapusi baratunktol megkapni ,addig is az UR aldjon amig Lonan talalkozunk.

Anna írta...

Köszönöm a gratulációkat, nekem így praktikusabb. A hosszú hajat Pálnak tartottam szeretetből... de most már ő küldött fodrászhoz, mert borzasztóan hullik a hajam egy bizonyos hosszúság elérése után.
Rebeka: köszönöm szépen. Én is várom hogy találkozzunk, remélem összejön, hogy az egész család menjünk. Nekem nagy öröm a férjemmel menni, de nem jön össze mindig...