2010. január 5., kedd

Tragikomikum


Házastársak, figyelem! A házasságban a titkoknak nemigen van helyük...
A http://www.kronika.ro/index.php?action=open&res=34561 Kronika egyik cikkét (is) tárgyaltuk vacsoránál.

Megtakarításai nélkül maradt egy Fehér megyei család, miután a férj egy csizmába dugta a gondosan őrzött 40 ezer eurójukat, a feleség pedig szemétbe dobta a használt lábbelit. A kidobott pénzből egy kukázó házaspár lakást vásárolt magának.
Emil fiunk örömmel nyugtázta az eseményt. "Jaj de jó! Látod Isten hogy gondoskodott róluk..."
Aztán a sztori folytatódik olvassátok el ha érdekel, a Kronika honlapján.
Emil reakciója: "szeeeeegééééények..." Hát azok!

Még egy cikkrészlet: Az 54 éves gyulafehérvári nő és 51 esztendős férje ugyanis 22 ezer euróból egy kisebb házat vásároltak maguknak egy Gyulafehérvár-közeli faluban, a fennmaradó hétezer eurót pedig az ünnepek alatt elköltötték.
Én most már csak azt nem értem, hogy lehet meginni-enni 7ezer eurócskát pár nap alatt... Nos, reménykedjünk, hogy vettek egy-két okos dolgot is .
A férjem-uram megállapítása: "hát, ezek nem tudnak bővölködni..."

U.I. A kép Caliorniából (Huntington Gardens)

7 megjegyzés:

Hauser Mária írta...

Hát igen, a titok megöli a házasságot. Nem szabad titkolózni, de azért egy kis titok nem árt, de szigorúan kicsi titok.
Köszönöm, hogy olvasóm lettél.
Üdv. Mária és 9 gyerek

Névtelen írta...

Adtak volna nekem 1/7-et 1 7000-nek.. mar minnya jobban lennek, sok szmepontbol...

Mammka írta...

Köszönöm,hogy állandó olvasóm lettél!
örülök neked!:)

elisa írta...

Szomorú de valós, sajnos, hogy tényleg mennyi pénzt elkoltenek egyesek semmiségekre. Anna, az ilyen már tul van azon, hogy értékes dolgot vegyen, mert mindene van. Szerintem elüdülték egy luxus helyen.

sedith írta...

Üdvözöllek olvasóim között. :) Örülök, hogy bejelentkeztél rendszeres olvasónak. :)
Nem semmi történet. Nem is tudom kit kell sajnálni jobban, akiknek elúszott a megtakarított pénze vagy azokat akik nem is tudtak mit kezdeni a rájukszakadt gazdagsággal! Nemhiába létezik a mondás: a szegény ember azért szegény, mert buta. Ekkora összeggel megalapozhatták volna a teljes további egzsztenciájukat!

Kiskukta írta...

Én is örülök, hogy olvasóm lettél, főleg azért, mert így mégegy ismerőst fedezhettem fel. Mondjuk, neked valószínű én nem vagyok ismerős, de én emlékszem rád a táborból, férjedre meg mégjobban, mert volt legációban Szatmáron, ahová való vagyok. Bálint Noémi a lánykori nevel, a férjem meg Seletye Robi(férjed lehet emlékszik valamelyikőnkre, de az is lehet hogy nem). Jövök én is hozzád!

Anna írta...

sedith én a fiamat sajnálom... Nehéz felfogni egy finom gyermekléleknek az ilyen eseményeket... A póruljárt család meg örülhetne, hogy kikukázták nekik a pénzüket, mert nem nagy esélyük lett volna a megtalálásra, ha begyúrják a szemétdomba. Amerikában volt egy hasonló eset nemrég... TITKOK... mire juttatják a családodt... ott egy matracot dobtak ki kerek egymillió dollárral. Nem lelték meg! Máriával egyetértek, egy kis titok nem árt, nem kell minden meglepetést elmondani (mert akkor már nem lesz meglepetés), vagy rosszat amit hallunk, vagy terhet amit mi is simán elhordozhatunk...
Köszönöm, hogy olvastok.