2010. február 11., csütörtök

Betegápolás...

Áronunk beteg. Nagyon csúnya a mandulája, és állandóan küszködünk a magas lázzal. Van hogy hamarabb be kell adjam a lázhúzót mint az előírt idő.
Eszembejutott egy kép amit még Yorkban készítettünk évekkel ezelőtt. Egy "kis játszótéren" ahol kis miniállatkert is volt (persze fizető belépős), vagy inkább farm de sok érdekes állattal, Áronnak nagyon megtetszett ez a kis póni. Gondoltam megmutatom nektek is, ha már megkerestem, hogy őt felvidítsam egy kicsit.

6 megjegyzés:

Kiskukta írta...

Gyógyulást Áronnak! Az én lányaimnak is nagyon tetszett volna a kis póni!

Annácska írta...

Kivánok én is minnél hamarabbi gyógyulást és sok türelmet!!!

Heidi írta...

Én is gyógyulást kivánok a kis Áronnak, aki már nem is annyira kicsi!:) épp vasárnap láttam, hogy megnőtt:)
a pónira visszaérve: az még nekem is tetszett volna:)

Maresz írta...

Gyógyulást kivánok nektek!

Agica M írta...

Gyogyulast es jo pihenest nektek.
Mi is voltunk ilyen helyeken amikor a mi gyerekeink kissebbek voltak, most mar nem erdekli oket.
En viszont orommel tekintek a multra.

Salomé írta...

De cuki ez az Áron:)