2010. február 2., kedd

Lovacska


Emil kérésére.
Kiseri tudom mit mondasz... "ugye mondtam én..." Mert egyre csak bíztatott, hogy menni fog az, "aki tud eperpárnát varrni, az tud mást is". Csakhogy az eperpárna olyan egyszerű volt. Egy egyenes varrást bárki tud!
Viszont kiseri a varrásban nagy szakértő. Egy szép táskát is készített a laptopomnak nemrég.
Nagyon ügyes. Ő csak rajzol egyet megvarrja és kész. Nekem ez ugye egész estémbe került, Emil viszont derült. Először olyan szerencsétlenül nézett ki, gondoltam felteszem találóskérdésnek. Aztán ez lett. Most már nem varrnák többet ilyen karcsú lábakkal lovat. Erre ment rá a sok idő. Meg az a farok! Az majdnem bennmaradt a hasába. Nem tudtam volna kifordítani. Megkérdezük Telmát, hogy mi ez... azt mondta "ovacska". Hát akkor nem találóskérdés, hanem lovacska lett.
Most jól elvan őrzi a John Owen kommentárokat.

5 megjegyzés:

kiseri írta...

Ugye, mondtam én:)
És imigyen mindenfélét tud ám varrni az ember lánya...:) csak gyakorlás kérdése... vigyázni kell, h apróbb öltésekkel haladj, én kb. 2-2,5 mmessel szoktam, óvatosan kanyarogni, sokszor megállva és megemelve a talpat. De úgyis belejössz, a gyerekeid nem is hagynak majd nyugtot, lesz módod gyakorolni!

Anna írta...

Ugye, ugye! Kedves tőled. Minden segítséget köszönök. Az öltésekre nem figyeltem abszolút! Köszi a tanácsot. A talpat azt emelgettem, épp arra gondoltam, hogy ezt lehet másként is kanyargatni vagy csak így, mert én csak így tudom. Vitatéma lett a lovacska, aztán a 2 nagyobb lemondott a hercegnő javára. Kb. folyt. köv!

Budai Evódia (mutter) írta...

fantasztikus! nekem az ilyesmi elállítja a lélegzetem, annyira elérhetetetlen... szép nagyon

Anna írta...

Köszönöm Evódia. Kiserinek igaza van, nem olyan nagy dolog, csak be kell gyakorolni kicsit. Egy két jó tippet szerezni egy olyan mestertől mint ő is pl.! Mindenképpen miniatűr dolgokra nemigen fogok vállalkozni ezentúl!!!

Tündi Daika írta...

Szerintem a karcsú lábak épp a lovacskához illenek. Nagyon ügyi vagy... és megéri a fáradság, mikor látod hogy mennyire örülnek a gyerkőcök:)