2010. február 18., csütörtök

Olvasóimnak


Tudtátok?
Egyes népeknél a férj úgy mutatja ki a felesége iránti szeretetét, megbecsülését a világ előtt, hogy ékszereket vásárol neki. Minnél ékszerezettebb a nő annál jobban becsüli a férje.
Amikor Folkestone-ba költöztünk, egy 2 emeletes házban laktunk. Egyik lakásban egy nepáli család lakott. A kisfiúknak a szülinapjára megérkezett a nagymama is Nepálból.
Képre kattintva megláthatjátok hogy van még olyan ékszer is amit így nem láttok.
Tetszik? Kulturális sokk...
Minket is lehívtak a közös udvarra egy kis harapnivalóra, azóta szeretem a curryt.

Hát ha nem is vagyok úgy felékszerezve... de engem is szeret a férjem!!!


6 megjegyzés:

Kriszta írta...

na, hát ezt a nőt nagyon szereti a férje...:))
még jó, hogy a mi kultúránkban ezt nem gyakorolják a férjek!

Anna írta...

Nagyon jó! Ugyanis nekem elhúzná a fejem a nagy szeretet. Nagyon jó, hogy nem így kell kimutassa!

Kiskukta írta...

hát most én sem bánom, hogy nem nepáli vagyok:D

Mostis Kinga írta...

jaj, minden jó és szép...de az az aranykarika az orrban...?!? mamma mia

sedith írta...

Hűha, nem semmi!
De anna, biztos, hoyg szeret téged a férjed, mert rajtad egyetlen ékszert sem látok!;):D (Csak vicc volt, remélem, érted!)

Agica írta...

Wow ... nem semmi ...
Erdekes szokasok ...