2010. február 28., vasárnap

Tegnap Krasznán



voltunk. Jó volt.
Sírtam. Muszáj volt mert gombóc nőtt a torkomba.
Hogy is lehet Ilyen kedves barátokat és még sok mást akikről kép nincs, könnyek nélkül otthagyni. Ugye szeretik az anyukák egyformába öltöztetni a lányaikat? Még a barátnők is!


Telma, Dorottya, Johanna


Lelkileg megerőltető nap után ma elég tompa volt a fejem, de legalább nem fájt nagyon, csak egy fura nyomás volt benne. De az is meglehet hogy rámtelepedett egy kis tavaszi fáradtság is, mert itt szép idő simogató meleg volt.

Így nézett ki az irodának egy kicsi része tavaly a költözéskor. Nem kaptunk elég dobozt. Idén mibe kerülnek a könyvek meglátjuk.



Kérdés: miért fordítja fel nekem a képet a rendszer? És hogy lehet visszaállítani? Mielőtt feltöltöttem rendesen állt a talpán!
Amint látjátok: Péternek köszönhetően, talpraállt!!!



7 megjegyzés:

Szilvia írta...

ha kozelebb lennek, szivesen adnek dobozokat....esetleg probaljatok meg ha van ott a kozelbe Meki, onnan lehet jo sokat szerezni:)))

eunika_balog írta...

koltoztok hat sok kitartast turelmet ezekben a napokban nem konnyu a koltozgetes en is mar egy parszor vegig mendtem ezeken a dolgokon de tul lesztek rajta es mikor minden a helyere kerul akkor olyan jol fogod magad erezni:)hat akar mikor jartok meg Zilahon tudod szeretettel varlak langosra :)

Peter Pan A.K.A. The pUmPkIn3aT3r írta...

Ha Picasa-t használsz, az nem modifikálja a képet, csak megjegyzi, h melyik képet forgattad meg és azokat úgy mutatja, de maga a kép csak úgy marad. Jobb klikkel menj oda, h Open with... Microsoft vagy Windows Photo Viewer s abban forgasd meg, az modifikálja magát a file-t. Vagy a Picasa-ban oda kikkelsz, hogy Edit in Picasa, s akkor elindul maga a program, s ott is lehet modifikálni, hogy save changes.

Mike Adina írta...

Pont így voltam én is, amikor Brassóból búcsúztunk. Sírtam, és akkora gombóc volt a torkomban, hogy nem tudtam mondani semmit.
(De nem baj, mert az ott töltött évek alatt volt lehetőségem elmondani, amit kellett, amit akartam. A többit meg, ami fölösleges volt, fedezi a Bárány vére.)

Névtelen írta...

Én azt gondoltam, hogy szándékosan tetted felforditva a képet, hogy nagyobbnak mutasson a felfordulás:)Csak egy vidám megjegyzés. Kivanok sok erőt a pakoláshoz. Az Ur vele(tek)d, erös (ferfiu)nő! Johanna.

Peter Pan A.K.A. The pUmPkIn3aT3r írta...

Kell legyen egy program ami a windows-al jön amivel meg tudod forgatni és le is menti. Most milyen windowsod van?

Anna írta...

Köszönöm Péter, megvan!
Mindenkinek köszönöm a bátorítást.
Szükségem van erőre Johanna, mert néha kevés van!