2010. február 26., péntek

Vagyok

de hogy? Kérdeztétek sokan.
Hogy állok a pakolással...
Hát azzal úgy, hogy kicsit belefáradtam.
Talán túl sokat gondolkodtam rajta, hogy bele szabad fáradni.
Még nincs egy éve annak hogy ideköltöztünk Krasznáról, és már csomagolok.
Jelenleg a ruhákat válogatom át rendre mindenkiét a családban, hogy ne vigyünk tovább az abszolút szükségesnél egy darabot sem. Átválogatás után jön a dobozolás főleg a most nem használatos holmiknak. Pl. nyári cucc.
Következik a konyha. Ugyanaz a mese, válogatás... sok dobozka, amiben ételt szoktam küldözgetni idős rokonoknak meg nem rokonoknak, lehet abból se kell annyi amennyi épp "raktáron van"! Aztán dobozolás a konyha nagyrészének.
Köv. a hobbyrészleg, játékok ajjajajajajajjjj, szigorúúúúúnak kell lennem!
Iroda! Az különszám.
Hát így vagyunk.
Kép nincs. (Lehet jobb is!!! Plusz, most kiderül, hogy olvasnak-e kép nélküli bejegyzéseket is errefele...) Igaz, a telefonom is felmondta a szolgálatot nehogy képet tudjak készíteni vele. Még jó hogy édesapám megszánt és kölcsönadott egy éppen használaton kívüli telefont.
Sajnos csomó telefonszám úszott, mert javíthatatlan lett a telefonom.

Apropó. Jártatok már így??? Mi is lett a telefonommal... Telefonálni akartam és mikor kezembevettem látom hogy ki van kapcsolva (pedig fel volt töltve) de ahogy a kezembevettem tettem is le. Olyan forrrrrró volt azt hittem megégeti a kezem. Csak nézem ez meg mi akar lenni. Aztán aku ki, telefon lehül. Aku be -telefon lassan de biztosan forrósodik fel. Azóta se kép se hang. Hiányzik, nemcsak az elveszett telefonszámok miatt, hanem azért is mert szinte minden újonnan beírt névnek ki kell találjak valami rövidítést, mert nem fogad bizonyos karaktereken túl neveket.
Na, de ez legyen nekem a legnagyobb gondom... Irány még egy kicsit dobozolni.

Vasárnap Isten segítségével Krasznán leszünk. Egész nap. Nagyon várom. Most kezd nőni a gombóc a torkomba, hogy költözünk Krasznáról... érdekes jelenség lehetek. Még magamnak is az vagyok.

Vigaszom:

Tudjuk pedig, hoy azoknak akik Istent szeretik, minden javokra van, mint akik az Ő végzése szerint hivatalosak. Róma8, 28

10 megjegyzés:

Agica írta...

Olvasva rolatok visszaemlekszem nem reg mi is ezt tettuk. Viszont olyannak vettem mint a nagy takaritast... az biztos hogy a kuka mindeg tele volt amig el is koltoztunk. De masok is orultek helybeli ismerosok kis gyerekes anyukak es meg az oceanon tul elo rokonok is. Nekunk nem kellett a teli cucokat magunkal hozzuk igy jo volt. De keresni annyi dobozt :)
De jo volt ... mert azert csak gyujtunk mint a hangyak ... es sokat elo sem veszunk hosszu ideig ... akkor gondolom meglennenk nelkulok is ... vagy nem ? Elgondolkoztato ...
S megis megyunk elore es gyujtunk tovabb .... :)

We love you
Agica

Szilvia írta...

jaj a koltozes:)...most nemreg koltoztunk mi is, aztan nalam is egyebb nem volt csak dobozolas,pakolaszas, mosas stb:)....de meglett az eredmenye:0 jo, mert legalabb ilyenkor az ember kesz tenyek ele kerul, ezt megtartom, vagy sem...es mindenkepp olyan jo mikor egy uj hazba megy, minden tiszta,szepen elvan rendezve....:)mig idaig eljuttok,kivanok soooookkkkk errrooootttt:)

Anna írta...

Milyen igazatok van. Házból költöztünk házba eddig és hú de rengeteg dolgot fel bír gyűjteni az ember 1O év alatt. Szilvia, a mosógép non-stop mos, mert mániákusan mosok. De nem baj csak fárasztó. Ritkulnak a dolgok, csak nem nagyon látszik!!! A tegnap is egy bőrönd ruhát menesztettem örül akinek a gyereke épp abba nőtt bele amit a mieink kinőttek. Köszi a bátorítást!

Borzási Márta írta...

Vegyes érsésekkel olvasom soraid. Emlékek ébrednem bennem is.
Eszmebe jutott egy vicces eset, amikor Kolozsvárról költöztünk Vásárhelyre. Ahogy pakoltam, mindegyre elfogytak a dobozok. István volt a dobozbeszerző. Nagyobb áruházak raktáraihoz ment, ott ahogy ürültek naponta a dobozok, el lehetett vinni, egyik dolgozó osztogatta. Egyik reggel, ahogy az illető meglátta Istvánt (amikor rákerült a sor, hogy ő is kapjon egy pár dobozt aznap), azt mondja, neki nem ad, mert már kapott a tegnap:).Ugyanis az történt, hogy István a hontalanokkal állt sorba dobozért, s nem tartotta igazságosnak a dolgozó, hogy egy személy kapjon két nap egymásután(pedig úgy sejtem, hogy az egyetlen volt, aki öltönyben állt sorban::))

Kívánok sok erőt és jókedvet!

Tündi Daika írta...

és hova koltoztok?

Kriszta írta...

igen, olvasunk bejegyzést kép nélkül is:P:))
Én is sok erőt kívánok nektek! Tényleg bátorító ez az utolsó igevers.

Anna írta...

Lónára költözünk... Kedves testvérek, nagy szeretettel várnak.
Márta, Olyat nevettem!!! Pont a te Istvánodat nézni hontalannak, annak a munkásnak hákyog volt a szemén! Csak azért is mert Istvánod is állandóan vasalt ingben jár mint ahogy az én férjemre se tudok ráadni egy pólót csak nagyritkán kiránduláson!!! Ebben is nagyon tetstvérek.
Kriszta, köszönöm. Milyen jó nekünk hogy az Igének ereje van és a bátorítás nem üres szó csupán!

sedith írta...

Anna, további sok erőt és kitartást a készülődéshez! Én mindig szerettem költözni, bár mindig szomorú is voltam egyben. Mindig bántam, hoyg egy korszak lejárt. Igaz, az új hely, emberek, szituációk aztán feledtették a bánkódást!

Az én telefonom is kipurcant. Nem ilyen hirtelen, sőt, több hónapon át halódott, míg aztán Karácsony másodnapján láttam rajta utoljára írást és Újév első napjaiban véglegesen kimúlt. Sok számom nekem is odaveszett, és bár a mostani sokkal profibb (és "sajnos" ki is fogom tudni használni ezt a profizmusát -fotózás, hangvételezés), azért nagyon hiányzik a régi, egyszerű kis Nokiám.
Érdekes módon, utolsó pillanatig hazsnálható volt. A végére már semmis em látszott rajta, még a fény sem gyulaldt ki a kijelzőjén, de ha beütöttem a számokat és zöldet nyomtam, működött. Vagy hívtak és rezgett (mert a hangja ment el legelőször, miután kimostam a gépben.P), de semmi más jel nem utalt arra, hoyg hívnak. Szóval történnek érdekes dolgok. :)

Klári B. írta...

az en elso telefonom az Annaehoz hasonloan purcant ki, csak kicsit fokozatosabban, eleinte le le kapcsolt, aztan egyszer mar nem tudtam visszakapcsolni, forrosodni az enyem is elegge forrosodottt, szerencsemre garancia alatt volt meg, es ugyanolyat ujat kaptam helyette, es a masik, hogy a szamok a sim kartyara voltak mentve, igy nem vesztek el.
No es sok erot a koltozeshez. Nem konnyu, tudom.

Névtelen írta...

Azért nem tudsz "n" karakternél többet írni, mert a SIM kártyát használod. Az nem fogad csak néhány karaktert egy névhez. Mentsd a telefon memóriájába és rendszeres inőközönként "backup"-olj:D.