2010. február 17., szerda

Visszapillantás 2.

Jegyességünk 3 hónapot tartott. Pálnak ez az időszak vizsgaidőszak is volt, így nem találkoztunk sűrűn. Ha emailt akartam olvasni akkor be kellett menjek Zilahra (17 km.) egy internet kávézóba, és ha telefonálni akartam, a legközelebbi telefonfülkéig le kellett biciklizzek Baksára (ez csak 2-3km.) Hajaj a régi szép idők... de a mostaniak sokkal szebbek! Júlisusban volt a menyegzőnk, Krasznán Szeptember 1-én kezdtük a munkát. Egy nagyot lépve 2005 ben Angliába költöztünk egy évre ahol a férjem mesterizett. Ez az év egy különleges év volt.
Emil (akkor 3 évesen) ott járt fél évet óvodába, ahol egy kettő ráragadt az angol nyelv.
Először a régi bibliasikolánál laktunk ahol akkor 2 erdélyi diák volt, itt egy kép az évzáróról:

Itthoniak felismeritek a mieinket?


Folyt. köv.

3 megjegyzés:

Veressné Ady Anna írta...

Igen.Felismertem én is a DÓci fiut és Deák Zsoltotá
Egy kérdés :Ki készitette a képet ? S ha lehet tudni,milyen géppel ?Már csak azért,mert tetszik,mennyire tiszta a ké,milyen szép fotó.Köszönöm !

Anna írta...

Én készítettem a képet. Canon Power Shot A95 5 megapixeles a gépünk.
Sajnos most nem megy! Már elég rég elromlott, állitólag ennek a "szériának" gyenge szenzorokat tettek. Most hallottuk nemrég, hogy a Canon service ingyenesen kicseréli. Készülünk felküldeni Bukarestbe. Jó lenne ha sikerülne mert nagyon hiányzik a fényképezőgép a házból.
Amúgy mikor ment tényleg nagyon jó képeket készített.

Klári B. írta...

en is felismertem