2010. március 3., szerda

60 olvasó


Ha tudnám ki a hatvanadik, névszerint köszönteném, de nem lelem. Belly itt volt már korábban és a kép nélküliek között sem találok új nevet. Ennyire elnézni a dolgokat...
Mindenképpen köszöntöm, és az összes olvasómat vele együtt!


Ó de hiányzik a fényképezőgépem... itt a drága tavasz, bomlanak a rügyek és... ez van.
Még éldegélek a tartalékokból.
Huntington Gardens 2 éve.

Örömmel jelentem, jobban vagyok.
Nagy öröm ez nekem, mert aki tudja mi a migrén azt is tudja, hogy napokig is elhúzódhat.
Nekem a legtovább 3 napig tartott, de akkor már tényleg azt hittem mentőt kell hívni.
Csak az a helyzet, hogy én nem szeretem a mentőt!

Csomagolunk. Közben tervezgetünk.
Be kell tervezzünk egy vásárlónapot. Ezt a legnehezebb összehozni!

Holnap fogorvos... brrrr...
Hétvégén megyünk haza Lónára! Már várom. Most hogy elbúcsúztunk Krasznáról olyan hontalannak érzem magam. Itt már pakoljuk a sátrunkat, vágyok haza.
Kell gyakorlópálya a szeretetnek! Szükséges a család. Nekem jó nagy lesz!



9 megjegyzés:

Maresz írta...

Örülök, hogy jobban vagy:). Kellemes hétvégét kivánok nektek Lónán! De jó, hogy közelebb kerültök hozzánk:)).

Mike Adina írta...

Élvezem a sorok közül kiszűrődő lelkesedést! Hajrá, Anna!

Anna írta...

Köszönöm Maresz.
Adina: ugye, ugye! Hajrá!

Rita írta...

Köszi a kedves bejegyzést!

Salomé írta...

Már mi is várjuk, hogy gyertek...de még mennyire!:)

Rita írta...

Huha, már 95 olvasom van??!!! Nem is figyeltem...bár most hogy elinditottam a varros szakkört nincs is nagyon idöm nézegetni az állando olvasoimat. Nagyon örülök Neked, Isten hozott nálam!! Remélem tudok majd még kedvedre valo dolgokat mutatni!

Pápai Márti írta...

Köszönöm a tanácsokat a sóval kapcsolatban. Már többször jártam itt...nyomtalanul:)Jó költözködést(én szeretek költözködni, 4 év házasság alatt már három otthonunk volt és mindig élveztem a változást, változtatást,különösen a tervezős, otthonteremtős részét, a kellemetlenségeket és fáradtságot elfelejti az ember Érezzétek jól magatokat Lónán. Van ott néhány kedves ismerősöm.Szerintem jó kis hely.

Ernő írta...

sok erot a koltozeshez.haha

Boros Irénke írta...

Örülök, hogy bepillanthattam az életetekbe. Már nagyon várnak titeket Lónán.Érezzétek és lássátok meg, hogy jó az Úr. Boldog az az ember, aki bizik Benne.
Irénke