2010. március 9., kedd

Napsugár díj


érkezett Ortansa részéről. Merci Ortansa!
Továbbadni linkelni... Hmmm időhiány. Épp indulunk itthonról.
Na, de kiagyaltam valamit.
Mivel 12 olvasónak kell ezt átadni, én kérek egy kis segítséget a kedves olvasóktól.
Az első 12 olvasó aki itt jár, kérem szépen írjon nekem egy megjegyzést (ha lehet aláírással) még akkor is ha nincs saját blogja.
Minden kedves olvasómnak küldöm ezt a szép virágszálat, de elsősorban az első 12 kommentelőnek. Lássam vannak bátor emberek? Titkos olvasók tudom, hogy vannak! Akinek blogja is van és az első 12 megjegyzést írók között találja magát, legyen bátor hazavinni a díjat a blogjára.

Virágszál mellé egy kis jókívánság:
Hallgasson meg téged az Úr a szükség idején, oltalmazzon meg téged a Jákób Istenének neve. (Zsoltárok könyve 2o rész)

21 megjegyzés:

Hilda írta...

:)Köszönöm

Dombi Olga írta...

Ugy néz ki talán én vagyok az első aki ide be nézett.
Nagyon kedves vagy ,drága az ige is amit tőlled kaptunk.
KIVÁNOM ÉN IS NEKED EZ IGÉT...
...és még a 121 ZSoltár 1,2. versét
ELELD MINDIG SZEMED AZ URRA!
Ő segit,hogy az uj környezetben,feltaláld helyed és Ő mindig tudja mire van szükséged

Kriszta írta...

Juhéééé, én is kaptam:)

Berni* írta...

Én is csak inkább "olvasó blogos vagyok".

Dombi Olga írta...

(Ha nem ment el a megjegyzésem ,ujra elküldöm ha elment akkor ismétlem magam)
én is köszönöm az igét, a dijat.
Kivánom,hogy imádat hallgassa meg mindig az UR,és küldöm a 121.Zsolt 1,2. versét.
...Emeld te is tekinteted mindig az URRA ,ő jól tudja mikor,és hogy segitsen! ...az uj helyen,uj közösségben is ,csak tekints REÁ!!!


uj közzöségben megtaláld helyed

Piroska írta...

Na most jókor néztem be hozzád. Bátor vagyok, erre most rá jöttem és köszönöm a virágot.Elviszem. És én is adjam tovább???
Piroska

Annácska írta...

Köszönjük, tényleg szép virág:)
Az igeverset egy kicsit átalakitottam magamba, hogy aktuálisabb legyen számomra:)
Hallgasson meg téged az Úr a szülés idején, oltalmazzon meg téged a Jákob Istenének neve:))))))
És hiszem, hogy így is lesz!!!!!!!!

Névtelen írta...

Szia Anna!
nem tudom mit kell írni megjegyzésnek, de köszöntelek és kívánok sok erőt a pakoláshoz!Elküldöm a telefonszámom:
0756783796
Puszil: Péter Gyöngyi

Salomé írta...

Nem hiszem, hogy csak második lennék:)

de azért köszi:)

Heidi írta...

én is megkapom?:D egyike vagyok az olvasóidnak:) de nemcsak a dijért:)puszillak
köszönöm az igeverset!

Judith írta...

En is koszonom! Amint lesz idom, posztolom a tobbi lemaradassal egyutt!

Névtelen írta...

MI is köszönjük! a vírágszállat is meg a bátorító igeverset!

Éva! lóna

Agica M. írta...

Wow ... koszonom szepen.
Orommel fogadom.

Anna írta...

Nahát! Ha nem lettem volna elutazva egész napra és hazaértemkor nem lett volna internetszünet... még mindig azt hinnétek, ohgy senki nem járt erre egész nap. Köszönöm, hogy írtatok, élvezem, hogy tudjátok alkalmazni az Igét az élethelyzetetekre. Annácska bátorság!
Gyöngyi köszönöm a telefonszámot, ma majdnem beugrottunk Lónára az iskolába de végülis nem jött össze.
További szép estét mindenkinek Isten békességével.

rebeka írta...

Utolagosan, de koszonom szepen nagyon kedves vagy.

Anna írta...

Nagy szeretettel, nincs határidő, még ezután is lehet a 12 személyen túl is hazavinni egy kis napsugarat!
Piroska, ez lenne a lényeg hogy továbbadjuk!
Heidi, örülök neked!!! Földim!
Köszönöm a bátorítást és biztatást Olgának, Gyöngyinek és mindenkinek.
Berni, NAGYON örülök neked!
Még nézz be hozzám máskor is...

sedith írta...

Lemaradtam!!!::(:( De úgy tekintem, hogy én is megkaptam!:D:D:D

Anna írta...

Nem maradtál le Edith! Örömmel adom a napsugarat bárkinek aki örömmel átveszi.
Amúgy... nem csoda ha nem járkálsz a blogokon. El vagy foglalva a MEGLEPETÉSSEL... haha. 000:25:01:brr azóta már kevesebb... Azt hiszem kivárom az éjfélt...

Lidia írta...

Nagyon bátorító volt ez az igevers nekem,épp jókor jött!Sajnálom ,hogy a tegnap nem néztem be.

Anna írta...

Köszönöm Lidia.
Ugye: jobb később mint soha...

Névtelen írta...

Nagyon erdekes, koszonom