2010. április 18., vasárnap

Itt vagyok


a hosszú hallgatás után.
Piroska szerint a jólét jele a nagy hallgatás... én a zsúfoltságot okolom. (És azért Piroskának is igaza van.)

Kép ma délután - Rebi (a Naomi anyukája) jóvoltából.



Hát itt lennénk.
Emil megkezdte az iskolát.
Első nap:
- Hogy volt iskolában?
- Jól. Nagyon jól!
- Van már barátod?
- Hááát, nem, még nincs.

Második nap:
- Milyen napod volt?
- Jó, nagyon jó!
- Barátod van?
- Igen, van egy.
- Hogy hívják?
- ... neeeem tudom. De Anya!!! Kééépzeld, azt mondták valami kollégák, hogy fel kell bosszantani a tornatanárt...!!!
- Hát miért? - kérdezem én is mint aki nem tud semmit a kisdiák kópéskodásairól.
- Hááát én nem tudom miért de azt mondtam nekik, hogy én nem hiszem. De ők mégis azt mondták, hogy "de igen, azt úgy kell", de én csak azt mondtam nekik, hogy én nem hiszem. De ugye anya nincs igazuk...?!?!
-Nincs fiam, nincs igazuk.

Másnapra megjegyezte az új barát nevét is és megegyeztek egy közös játszásban, ami azóta már lezajlott - csak nagyon rövid volt.

Áron nem jelentkezett be még az oviba, csak papíron.
Olyan asztmás krízist produkált a múlt héten, hogy nem mehetett sehova.
Remélem a héten neki is összejön megsmerkedni az itteni "kolégákkal" - Emil szavaival élve.

Telma, a drága, neki a legnehezebb megérteni az utóbbi változásokat.
Jónéhány reggel ahogy felkel és öltöztetem, álmos hangon megszólal:
-hova megyünk?
- Nem megyünk sehova, csak felöltözünk, reggel van.
- Deee, menünk haza!

Következik a magyarázat, hogy nézd csak nézd mi itthon vagyunk. Itt az ágyad, ott a... sorolva végig az ismerős bútordarabokat. Nehéz ilyenkor az anyai szívnek is mikor látom mennyire össze van zavarodva szegény. TUdom, hogy megszokja ő hamar, kis idő még és nem is emlékszik "Szomlyóla". Addig is kitartás...

Nekem ez a hét zsúfolt lesz, sok sok teendővel.
Vasárnap ünnep lesz (lelkipásztor beiktatás), nekem is megvan a részem a tennivalókból, leginkább a házunk táján.

Tervbe vettem egy-két dolog megvarrását is, amire még én is kíváncsi vagyok mikorra tudom beütemezni.

UI. Rebinek.
Telma nézi a blogom, meglátja a képet és felkiált.
-Ott van Apa! ész ott van Iklosz báttya!
A Lónaiak már tudják, hogy Áronunk Timóteusnak új nevet adott, az ő szemszögéből biztosan okkal. Ugyanis Timóteus testvér nagyon hasonlít Miklós testvérre Krasznáról - Áron szerint mindenképpen- és úgy néz ki Telma is úgy gondolja. Csak azért is, mert Áron már megszokta az igazi nevet és azt használja.

12 megjegyzés:

Betti írta...

Sok erőt neked!

Mike Adina írta...

Hamar meglesz a beiktatás. Vagy ez nem is hamar? Majdcsak megérkezik az otthonérzés is mindenkinek. :)

Anna írta...

Betti, köszönöm.
Adina, nem tudom mikor van hamar... Március elsejétől már itt szolgál(unk). Az itthonérzést nagyon várjuk. Borókának könnyen ment?

Johanna írta...

Gondolatban veletek vagyunk, kivanjuk Urunk gazdag aldasat a keszulodesben is es az unneplesben is. Jo hetet Isten aldasaval:)

kiseri írta...

Jó végre hallani rólatok! A gyerekek rugalmasak, hamar beleszoknak, és Telmának jó, hogy veled van, ez segít...
Puszillak benneteket!!!
És nagyon sokat gondolok ám rátok, még ha hallgatok is róla...:) Sokmindenről eszembejutsz, hagytatok itt bőven magatokból...

iri írta...

Orvendek a beszamolonak!De en azt hiszem valamit elmulasztiottam mert nem tudom hova koltoztetek.

Mike Adina írta...

Úgy látszik, csak az idő telik nagyon hamar... tényleg, április vége fele tartunk...

Borókát nagyon megviselte a költözés, szinte egy évbe telt, míg "hazatalált" és ez főleg az altatásokkor volt mérhető.

Budai Evódia (mutter) írta...

örülök én is, hogy írtál. további jó barátokat a gyerekeknek!:)

rebeka írta...

A Miklos bacsi biztosan szereti a gyerekeket...tudom biztosan!
Erezzetek magatokat jol LONAN,hogy epulhessunk egymas hite altal.

Agica írta...

Vegre tudositast olvasunk ... nem tudtam mi van nincs internet Lonan :) hol van az a Lona ???
De elhiszem hogy foglalt vagy ... amikor tudsz jelezz be ... kell egy kis ido amig mindenki megszokja az uj helyet gondolom ... nem csak a gyerekek a szulok is ... :)

Piroska írta...

Már vártam, hogy írj. Sok erőt kívánok neked a készülődésben, nagyon áldott ünnepet és sok "kollégát" nektek is,nem csak a gyerekeknek. Üdv
Gergelyék

Anna írta...

Kedves Iri, Lónára költöztünk. (Luna de Sus, Kolozsvár közelében)

Köszönöm mindenkinek a bátorítást, jókívánságot.