2010. május 3., hétfő

Pap Naómi


Vagyis az én drága hugocskám kislánya.
Ugye aranyos?!!!

21 megjegyzés:

Mammka írta...

Csodaszép!!!!!!Jaj,de megcirógatnám!!!!!Mesebeli kis hercegnő!:)

Agica írta...

Wow ... aranyos kis Noemi.
De mar adtak rea kis kesztyut?
hogy van az anyuka ? otthon?

sedith írta...

Nem aranyos, Anna, gyönyörű!!!:D Isten éltesse sokáig őt is, anyukáját is és egész családját szeretetben, békességben!
Gratulálok a Húgodnak!:)
(Olyan kis kerek az arcocskája, hogy nem párnaposnak néztem volna!:))
Puszi

Mike Adina írta...

Nagyon aranyos! Legyen áldás rajta!

Honfi Viktória írta...

Gyönyörű kislány! Istenke éltesse sokáig! :)

Olga írta...

Nagyon édes az Ur tartsa meg!
Legyen öröm és áldás a kis és nagy családnak!

Kriszta írta...

nagyon szép kislány!

4given2serve írta...

ez már a hanyadik baba, második?

Anna írta...

Köszönöm mindenkinek.
Csaba: igen, ez a második. Elsőszülött Titusz 2 hónap múlva lesz 2 éves.
Edit, igazad van. Én is ezt mondtam a hugomnak. Első jelentése az volt hoy olyaaaaan piciiiike! Nagyon meglepődtem a képen, olyan kis telt arca van, nem is pici!
Kesztyűt muszáj volt adni neki, mert nagyon száraz a bőre, és kenegegtik neki. Így nem dörzsöli magára.
Hála az Úrnak jól vannak mindketten, tegnap hazamentek.

Klári B. írta...

:) Olyan edes. :) Orulok nekik. :) Udvozlom Mariat is. :)

Maresz írta...

Meglepetésem van számodra, nézz be hozzám.

Piroska írta...

Anna, nézz be hozzám. Díj vár rád.

Györgyi írta...

Nagyon szép baba:))(tudom nem lehet az időt sietettni de én is szeretnék már itt tartani)Gratulálok!

H. Mária írta...

Még hogy aranyos? Csoda szép. :)

Adina írta...

Van egy díjad nálam itt a bloggomon: http://adamariii.blogspot.com/

elisa írta...

Van nállam egy dijad, kukkancs be.

elisa írta...

Van nállam egy dijad, kukancs be.

Erika írta...

dijat kaptal tolem;)

Névtelen írta...

NAGYON ARANYOS A NAOMI.

farkas írta...

nagyon szep kis csajszi.

rebeka írta...

Isten eltesse a Naomit.Edes baba.