2010. június 29., kedd

2 Könyvmoly



befejezte a rágást...
Legalábbis Csilla és Gabi. Csillának ma volt az utolsó vizsgája és ez készült nekik meglepitortának.

UI. Amikor még idegenek voltunk Krasznán szülői módra karoltak fel a Gabi szülei (is). Most ők vannak idegenben és egy iciripicrit megpróbáltam anyáskodni e jeles napjukon. Ennyit a háttérről. Amúgy jGabi segít nekem vmi programozást tanulni - ezért vártuk őket hozzánk ma délutánra.

A tortáról.
Kakaós piskóta. Megszórtam meggyel és megöntözztem bőven meggy sziruppal.
krémnek tejszinhabot használtam amibe ízlés(em) szerint néhány evőkanál instant kakaóport tettem, valamint egy kevés csokireszeléket.
A könyv fedele ( "hardcover") porcukorból készült gyúrma...
A könyv oldalát ugyanazzal a krémmel kentem amivel töltve van, és kakaós villával megcsíkoztam.
Dr. Otkeres (ehető) tollakkal írtam meg a fedőlapot.
Remélem ízlett (a nagy izgalmak után) a molyoknak.

12 megjegyzés:

Berni* írta...

Hát, ez a torta nagyon jól néz ki, és milyen ötletes! :)

Piroska írta...

Hat neked is gratulalok. Ugyes vagy.

Honfi Viktória írta...

Annyira kedves ötlet! :)

V. Anna írta...

Hát ez biztos kellemes meglepetés lesz számukra, nagyon figyelmes a részedről.Nagyon jól sikerült, biztos finom is, én legalábbis megkóstolnám.
Jó lenne ha gyakrabban írnál, én nagyon hiányolom, főleg hogy mostanában nem nagyon találkozunk...
Kellemes estét!

Altair írta...

De jó! :o)

És tényleg írj gyakrabban! :o)

Kiskukta írta...

Nagyon tetszik!:))

Agica írta...

Nagyon otletes ... a megyrol
pie filling vagy kompot fele megy ?
Jo otletes ...

Nagyon ugyes vagy

Abigél írta...

Gratula a tortakészítőnek is!

mutter írta...

mammamia!
Beth Mooretól nekem is kell egy könyv. akár tortaformában is jó lesz, mert nekem egyértékű lenne a kettő, olyan csodásan kreálsz. na jó, a fénymásolatot kérem csak, ha szabad, a nyár végére:) puszi

Anna, írta...

Kedvesek vagytok, mindenkinek köszönöm az ujjlenyomatát.
V. Anna és Altair, a gyakrabban írással jelenleg gond van, mert a férjem laptopja bedobta a törölközőt, így az enyémet használja. A héten neki is lesz egy vizsgája plusz egy csomó feladat tornyosodsott rá, amit sürgősen be kell fejezzen. 2 hét múlva táborba megyünk, addig minden meg kell legyen még a tábor megszervezése is.
mutter: megpróbálok eleget tenni a "határidőnek". Nagy szeretettel!
Köszi a bókot, csak az általam készített könyvbe nem lenne olyan örömed ha belelapozol mint a Moore-éból. Így maradok a fénymásolásnál.
Ágica, én a cukorban áztatott meggykompótot használtam rá. De jó a pie filling is. (Itt azt nem lehet kapni.)

sedith írta...

Nem semmi! Gyönyörű, Anna!:) És tényleg ötletes.:)

Névtelen írta...

Es en meg meg sem koszontem!:(
Nagyon-nagyon szepen koszonjuuk Anna!Nagyon kedves meglepi volt es meg milyen finom!Sajnalom, h nem mentem el...Legkozelebb jovok.GBY!
Csilla