2010. június 30., szerda

Mammkának

Mammka, mi is visszadobtunk egyet...
Elviheted a képeket.


4 megjegyzés:

Mammka írta...

Ez fantasztikus!!!!!!!!!!!!!!!!! Teljesen le vagyok nyűgözve!:)))))))Mikor voltatok a tengernél?
Én még sosem láttam tengeri csillagot.:(

Anna, írta...

Angliában éltünk egy évet amíg a férjem mesterizett. Folkestone vásosában laktunk ez Dover mellett van. Dover ismerősebb az embereknek, onnan járnak át a hajók Franciaországba. Este amikor tiszta volt a levegő lehetett látni ahogy a Franciák autókáznak a túloldalon... érdekes volt. Amúgy tengernél "csak úgy" üdülni, még sosem voltunk. A mi Fekete Tengerünket például még nem láttam.

Mammka írta...

Anna,!Ja,tényleg,emlékszem,néha már írtál erről!
A sok a fóka....Van egy mondás,de az pont fordítva van,most néztem meg: Sok az eszkimó,kevés a fóka.Szóval,azért írtam ezt,merthogy te azt írtad,hogy gyorsan el kellett jönnöd a géptől,ebből azt vettem ki,hogy kellett a gyerekeknek,tehát: kevés az 1 számítógép,és több a felhasználó.
Na! ezt jól megbonyolítottam.:)
Köszönöm a gondolataidat!
Igen,nagyon jó,hogy Ő nem szűnik meg ránk vigyázni!

Erika írta...

Jatekra hivtalak, nezz be hozzam;)