2010. június 20., vasárnap

Megjöttem

otthonról - haza.
Egy hetet szüleimnél voltam a gyerekekkel amíg kedves férjem egy konferencián vett részt.
Ezalatt itthon jól felgyűltek a levelek, meg a tennivalók.
A játék meghívásokat megkaptam átvettem, és hamarosan beszállok.

Addig is mutatok én is nektek valamit.
Kiserinél akció van, és mit is reklámozhatok mást, mint amit én már meg is vettem magamnak néhány hónapja...
Mindazoknak akik kérdezni szokták, hogy honnan a gyönyörű madaras táskám, íme itt az alkalom, akciósan vásárolhatjátok!

3 megjegyzés:

Piroska írta...

szia Anna. Eltuntekl a megjegyzeseid miutan adtam, hogy kozzetetel:)nem ertem, de mind1
videot feltenni:
Az uj bejegyzesnel legyel az irason, nem a HTML kod szerkesztesen es ott van egy olyan, hogy vodeoklipp feltoltese arra kattintasz, tallozas, ha a gepen van a video akkor kivalasztod, ha a neten,akkor a linket bemasolod oda, hogy File name es adod open es varod amig feltolti
Nem lehet nagyopbb mint 100 MB, tehat ha te keszitesz videot, akkor letoltod a netrol a format factory programot es abban at konvertalod ~mindent FLV~re es akkor azt hamar feltolti.
Ha tovabbi kerdesed van, szolj nyugodtan.
puszi

Anna, írta...

érdekes, hogy így próbálkoztam mésem sikerült. Vagyis a netről bemásoltam a linket de nem ismerte fel. Azért mert túl nagy volt? Arról van szó amit a Zenekuckóba betettem végül mint egy linket.
Le kell töltsem ezt a programot amiről beszélsz. Köszi a segítség!!!

kiseri írta...

Köszönöm, drága Anna! most jutottam el idáig... de gondolatban sokat-sokat veled voltam ám!