2010. augusztus 29., vasárnap

Manót vettem, varrtam...


Most már érthető, ugye?
Hugom kis Naómi lánya (4 hónapos) noha cumizik, mégis keres valami megfognivalót elalvás előtt. Mikor katafoltnál láttam a manókat, rögtön Naómira gondoltam.
El is találtam, nagyon szereti! Manók láttán felbuzdultam és kirándulás alatt, varrtam én is egyet. Kata rögtön tudja melyik a kalózpéldány...
Itt meg is ragadom az alkalmat hogy reklámozzak kicsit (nem fizetnek érte!)
Kata nagyon minőségi munkát végez, ha valaki foltvarrós ajándékokkal szeretné meglepni ismerőseit, nagyon tudom ajánlani a Kata boltját! Nézzetek be.

Visszatérve ide, a képk minősége kicsit éjszakai,de a lényeg kivegető.
Egyik manó csak biztonságból van mellette, de hamar keresgél hogy a szabadon levő kezébe is megkaparintson valamit.
Olyan drága ez a gyermek. Annyit kommunikál, hogy túlságosan is sokat a 4 hónapos korához képest. Ahogy először kezébe adtam a manót, rögtön elkezdett gagyogni neki. Ki kell jól használjam ezt a pár napot amit itt töltenek nálunk!




6 megjegyzés:

Klári B. írta...

Kis aranyosak, a manok is de a kis Naomi is. :)

katafolt írta...

Aranyoska lett a manód, a gazdája meg egy tündér !
Köszi a reklámot :)

MONI írta...

Hat ezt a Manot ki kellett volna talalni hamarabb es akkor Beni nem az en kezemet mataraszna este elvas elott.Nagyon edes Naomi es mar milyen nagy!

iri írta...

Milyen otletes vagy!

Abigél írta...

Nagyon-nagyon aranyosak!

Zita írta...

De édesek ezek a kis manók. Kedvet kapok hozzá. Hogyan készült? Olyan édesen tartja őket Naómi a kezében, miközben alszik :)