2010. augusztus 2., hétfő

Zajlik



az élet. Amúgy akik közelebbről ismernek tudják, hogy ezért írok ilyen "gyakran".

Hazajöttünk a táborból, és jöttek a bátyám csemetéi egy kis nyaralásra, kapcsolatápolásra. Jól telt velük is. Mintha most születtek volna, aztán lassan kész nagylányok lesznek. Barátokat szereztek itt is maguknak és annak rendje módja szerint visszavágynak.

"Abigél"- filmnézés, szerény (de finom) brsófőzelék eszegetése közben (fél napi biciklizés után).

Fondant virágformázás...avagy cukorgyúrmázás!


Hónapokkal ezelőtt vettem egy tortáskönyvet ami nemrég érkezett meg. Egy kép "kóstolónak". Egyik kedvencema könyvből. Másik kedvencemet nemsokára elkészítem és úgy mutatom meg...
Kiskukta, Edit mit szóltok???


3 megjegyzés:

iri írta...

Na meg ilyent nem lattam!Marmint a felso kep!

Kiskukta írta...

Képzeld, ilyen tortát már találtam a neten, bár más színekkel, és lementetem, mert nagyon tetszett, nem csodálkozom, hogy a te tetszésedet is elnyerte! A másikra is kíváncsi vagyok, remélem hamarosan elkészíted!

Anna, írta...

Iri: jó érzés volt ezt élőben látni!
Kiskukta: kb. nem fog új lenni a másik kedvenc sem mert ugyanaz a tervező készítette. De hátha mégis... Nemsokára hátha összejön egy kis idő hogy elkészítsem.