2010. szeptember 7., kedd

Játék

meghívást küldött utóbb Edith, korábban még mások is... el is késtem a válaszokkal eléggé.
Most a legutóbbira szeretnék válaszolni.

1. Mi a kedvenc étele a házastársadnak?
2. Mire szeret költeni a társad, ha költő pénze van?
3. Mi a kedvenc időtöltése a társadnak?
4. Mit szerettek együtt csinálni?
5. Mi segiti elő (nálatok) a jó kommunikációt?
6. Hogyan oldjátok meg a konfliktushelyzeteket?
7. Mivel egészititek ki egymást a házasságban?
8. Milyen gyakran mondjátok egymásnak: "szeretlek"?

Játékszabályok:
1. Válaszolhatsz megjegyzésben vagy a saját blogodon.
2. Válaszolj röviden, lényegretörően és épitő módon.
3. Szólits meg 4 blogbarátot, aki folytassa a játékot.

1. Lasagne, cottage pie...
2.KÖNYVEKRE!!!
3. Könyvolvasás!
4.Mindent. (a közösen elvégzett munka is hatalmas örömet ad)
5.Az őszinteség, a megalázkodás
6. Az előbbi válaszból világos. A bocsánatkérés és megbocsátás olyan fontos mint a mindennapi kenyér.
7. Khm... én vagyok az örök újító, a férjem meg a kitarásra nevelő... ez a legtöbbször előforduló "másság" de van még néhány.Biztosíthatok mindenkit NAGYON kiegészítjük egymást.
8. A tíz év alatt minden nap biztosított róla, (és én is) a "felhős napokon" tudatosabban is.

Feladatom, hogy továbbadjam a játékot...

Bettinek, Honfivikinek, Elisának, Máriának adnám a stafétát...
Ha közületek bárki zavarónak tartja a játékot és nem szeretné folytatni, nincs semmi harag!



8 megjegyzés:

Maresz írta...

De jó! Köszi a választ, jobban megismertelek igy. Látom, újitottál:). Szép az új sablonod.

Anna, írta...

:) Látom, hamar kapcsolsz... Nem lennék én, ha nem újítanák időközönként... Sablonok kapcsán, úgy érzem még nem találtam meg az igazit.
Köszönöm, hogy benéztél hozzám.

eli írta...

De jo erdekes jatek...es csak mosolyogtam a valaszokon...azt hiszem egy par kerdesre en is hasonloan valaszoltam volna:-) Es tetszik a blogod uj ruhaja:-)

H. Mária írta...

Köszönöm a játékra hívást! Természetesen összeszedem a gondolatokat és a saját blogomon fogok erre a 8 kérdésre válaszolni. :)

Anna, írta...

Eli, köszönöm. ajaj el vagyok maradva neked egy emaillel...Nemsokára remélem lesz időm összeszedni magam.

Mária,köszönöm.

elisa írta...

Később jövök én is. Köszi a meghívást.

Betti írta...

Köszönöm a meghívást. Még gondolkozom, hogy beszálljak-e.

Anna, írta...

Betti, csak nyugodtan.