2010. szeptember 19., vasárnap

Játék


Elina blogján

Elináék nemrég költöztek, és a játék keretén belül szeretnének nevet keresni a farmnak ahol laknak.
Melegszívű család, akik nemrég vittek haza (hivatalosan) egy szépséget a gyermekotthonból és remélik, hogy még lesz társa is!
Elina, nagyon ügyes "fehérnép" -ahogy a székely mondaná, én csak csodálni tudom azt a sok kézimunkát amit két kezével létrehoz.
Horgolóművészete mellett nagy becsben áll előttem a rengeteg kosár amit már megfont, mind sodortpapír pálcikából.
Ügyes leírásokat ad, amit bárki követhet. Annyira vonzóvá és egyszerűvé teszi az egészet, hogy nem is tudom, hogy bírtam megállani, hogy ne készítsek egyet legalább. Vagyis tudom, nekem nincs aki megsodorja a papírt! :) Jó kifogás sose volt rossz!

Győződjetek meg ti is: pálca sodrása itt!
Na, mit mondtam? Menni fog ez... (csak hozzá kell fogni!)

Nincsenek megjegyzések: