2010. október 23., szombat

Fáradtan...

azért mert este van...?
Meglehet.
Végülis ki nem fárad el szombat estére?
Húzós hét van mögöttem újra. Azt hiszem 2 napunk volt étkező angyalok nélkül, Pál sokat szaladgált (amellett hogy éjjel nappal írja amit írnia kell). Volt 2 és fél éjszakás műszakom (aki nem tudja mit jelent khm... hát az pl reggel 6ig dolgozni, vagy 4ig).
Ma jártam több mint ezer lépcsőt (ezt általában nem számolom márcsak azért sem hogy ne ijjedjek meg) és azt hiszem Telma rég nem volt ilyen nyűgös mint ma.
No, persze ezzel még nem sokat mondtam. De elég ennyi.
Igazából ezt is csak azok miatt írtam akik azt gondolnák "semmi dolga, csak ül otthon feltett lábakkal és kortyolgatja a kávét"
Eredmény: holnap itthon leszek és nem megyek Besztercére.
Tanualság: ha nincs édesanyám közel... kölcsön kell kérni egyet...
Ha nem lehet, akkor elfoadni azt, hogy mindent nem lehet. Egy ember csak egy.
Rájöttem arra is, a "hogy bírod?" kérdésekből (is), hogy többet bírok mint régebben (fiatalodok...) mindenképpen javulást jelenthetek a gluténmetes diétám óta az energiatartalékom tekintetében is. Viszont, nem szabad kicsavarjam magam, ez meg nagy veszély nálam. Ha erőm van, nagy a valószínüsége, hogy addig húzom ameddig már semmi nem marad.
Amúgy nem érzem magam úgy hogy többet dolgoznák mint bárki más. Végül is egy asszony, ha otthon van egész nap, ha munkahelyen fél nap és utána otthon, ugyanannyi időt dolgozik. Mennyiségben is csak annyit amennyit fizikailag bír. Hogy ez mennyire nyilvánvaló mások számára, az más kérdés. Ezt nem önigazolásként írom, hanem megfigyelésként. Végülis nem versenyre megy a dolog. Legalábbis nekem nem! Mindenki éli életét ahogy Isten vezeti, annyi erővel és egészséggel amennyit Isten ad neki. Mink van amit ne Tőle kaptunk volna???

Ennyit a filozofálásból.
Elhatározás: Szombatra nem szabad "sok" munkát hagyni... (ez már rég elhatározódott... csak a megvalósítás döcög)

Szóval Kriszta, Adina, jövök én azzal az irománnyal csak jussak el odáig.

Ma délután itt voltak a Tordai fiatalok ifi-látogatóba. Egy kicsit lehettem velük is. Jó volt!
Sok áldást holnapra is mindenkinek.

5 megjegyzés:

Mammka írta...

Pihengessél is!!!!Mondom én...:)
Így olvasva sem volt kevés a tennivalókból,hát még megélni....

Balint Enikő írta...

Egyetértek! Azzal is, hogy nem szabad kicsavarnod magad és azzal is, hogy nem kell te arra gondolj, hogy mi a mások véleménye a te munkádról mennyiségileg....aki dolgozni akar, az mindig talál munkát magának, legyen az a munkahelyen, vagy a 24 órás munkahelyen :)

meli es csaba írta...

erőt kivánok neked a mindennapokhoz ( és főleg a szombathoz)...és üdvözlöm Pált is.... testvéri szeretettel ...csaba

Anna, írta...

Köszönöm. Kedvesek vagytok.
Mammka anya drága, megfogadom!
Enikő- nem szeretnék törődni lényegtelen romboló dolokkal, mert csak elveszi az erejét az embernek, ami amúy is véges.
Csaba- köszönöm, átadom!

Agica írta...

Hallom, ertem, erzem, egyetertek azzal hogy nem kellene mindeg igy legyen ... de sokszor amit meg kell meg kell tenni. Masreszt neha azt gondolom valaki el kell vegezze ... legtobb a nokre harul.

De azert vigyazz magadra ... ne irj sokat a tenni valo listadra :)