2010. október 1., péntek

Felpörgött események

jellemezték az elmúlt hetünket.
- szombaton Krasznán, fúvóstalálkozón ahol a szél versenyt fújt a zenészekkel. A lelátón huzat és hideg, lennt meleg és szél... Délig hősiesen kitartottam, a hősiesség onnan származik, hogy nyűgös telmánkat ölemben tartottam állva legalább másfél órán keresztül! Ma már nincs izomláza a karomnak. Hajrá! kezdhetjük újra!
Krasznán még volt néhány tennivalónk, meg itt-ott összefutottunk kedves testvérekkel (gombócos lett a torkom ahogy arra gondoltam, milyen érdekes, hogy csak egy ideig voltak életünk része "hivatalosan", de a szívünkben azért ottmaradtak...) így hát jó késő lett mire elindultunk
Következő megálló Balla volt, ahol feltankoltunk szülői szeretetből, meg finom bocitejből.
Mire hazaértünk már vasárnap volt és mindenki hullafáradt.
- Persze ez rátette bélyegét a következő napra is, alig vonszoltam magam, ködben láttam az embereket is körülöttem.
Jó volt mégis feltöltekezni még ha fáradtan is, szeretem a vasárnapot.
-hétfőn elindultunk Debrecenbe. Emil maradt Otniellel (gondolom mindkettejük örömére- Gyöngyit még meg lehet kérdezni azért...) Telma és Áron pedig Krasznára mentek. Onnan Váradra, a Szövetséghez "munkahelyi igazolás" végett a háziorvosnak. Aztán tovább Debrecenbe.
Már jó délután lett mire odaértünk, a diétázók boltjába - de fejedelmi kiszsolgálásban volt részünk. Először is borzasztóan éhes voltam. (reggel 7óta semmit nem ettem és bármelyik boltban álltunk meg semmi harapnivalót nem találtunk ami gluténmentes lett volna. El sem képzeltem eddig milyen jó dolog egy kis keksz, egy palacsinta, vagy bármilyen rágcsi...) Ebben a kis boltban helyben sütnek is, első kívánságom egy muffin volt. Nagyon jólesett. A végén meg nem is engedték hogy kifizessük, hanem még az aznap sült kakaós diós csigát is odacsomagolta nekem a kedves hölgy.
Nagy kár hogy nincs eféle bolt itt mifelénk is.
A kenyérmix ára fele az itteninek (igaz, másnap már nem éreztem olyan fantasztikusnak a Mester Család mixet mint a Schar-t...) Most már "si sarac, si cu pretentii..." vagyok. (ford: szegény is meg igényes is -román mondás)
Kenyérsütőgép végülis Moulinex lett, XXL verzió. Panasonicot sehol nem láttunk. A többi meg amolyan nevnincs vagy sajátos márka pl. tesco. Azokban nemnagyon bízok.
Hazafele Kraszna- felvettük Áront és jöttünk haza. Jóóóó fáradtan újra.
Kedd- Dimény Attila és Yulia voltak vendégeink (Izraelből) két kis angyali kislányukkal. Tényleg amilyen jól viselkedett a kis 6 hónapos is, egész nap róttuk a Pólusz utcáit - nézelődünk legtöbbet- és a kis drága csak akkor sír ha éhes vagy ha álmos. A nagyobbik (4 éves) is jó bizonysága a szülői nevelésnek. Szép nap volt! Annyi angol beszéd után (ha még Héberül nem tudok...) estére a gyerekeknek is angolul mondtam a magamét.
Szerda reggel Pál elment Egrespatakra- és csütörtökön jött haza.
Persze hozta magával Telmát is aki ott volt Krasznán Júliánál. Áldott jó kislány ez a mienk is. Mindig ott jó neki ahol van. Krasznáról nem akart hazajönni, viszont mikor hazaért nem akart visszamenni. Kérdezem tőle: mész még Júliához? Ő: "Nem metyek, már ottmaradtam szokat szokat!"
Estére beléptek hozzánk K.Sándor és Napsugár de a lányoknak nemigazán volt idejük összeszokni, siettek tovább.
-férjem egész éjjel dolgozott, mert a doktorátuson ma valamit fel kellett volna mutatni amit megtudott 2 nappal ezelőtt...
Mára a családiorvoshoz volt időpontunk amit még össze kell hozzunk valahogy mert Telmánk az éjjel belázasodott... :(
Nemsokára kezdődik a zeneórasorozat a szomszéd szobában-estig. (nem lesz unalom)

Leveleim kissé (nagyon) felgyűltek, mert a gépen Pál dolgozik mivel az övé elromlott és egyelőre nem tudjuk javítani. Így én csak akkor tudok géphez ülni ha van is időm akkor amikor ő nem használja a gépet. Nagyon remélem hogy hamarosan napirendre kerülök a megválaszolandókkal is.

Legyetek áldottak!

UI. Utólag vettem észre, hogy ez volt a 115-ik bejegyzésem és 115 rendszeres olvasóm van. Ez megérne egy külön bejegyzést, csak most nagyon időszűkében vagyok. Köszönöm mindenkinek aki erre jár, aki hozzá(m)szól bejegyzéseimhez, az olvasóknak akik vállalják a nyilvánosságot és azokank akik titokzatosak (jó lenne ha egyszer máskor írnál is valamit nekem pl. Klári - a menyed megmutatja hogyan kell!)

10 megjegyzés:

Tündi Daika írta...

Az igen, hét! Hát hogy ti voltatok Debrecenbe, és nem tudtam, nagyon sajnálom! Ha még jösztök akkor értesits akár emailben, akár telefonon (dajkatundi2004@yahoo.com, +3620 7705233)
A moulinex jó lesz meglátod, én megvagyok vele elégedve. Használjátok egészséggel.

Kiss Judit írta...

nekem is ilyen gépem van, meg vagyok vele elégedve, főleg mert 1,5 kg.-os kenyeret süt.

Anna, írta...

Tünde- köszönöm! Legközelebb szólok!
Judit, ÜDVÖZÖLLEK!!! Örülök, hogy megtaláltál. Az a 1,5kg fontos döntő tényező volt a választásban.
Szeretem ahogy süt.

iri írta...

En arra gondoltam meg jo hogy hebert nem beszelsz mert mi tortenik ha heberul kezdesz a gyerekekkel?
Bizony meg olvasni is nehez ilyen mozgalmas eletet!
Gratulalok a 115-115-hoz!

Napsugár írta...

Nagyon köszönjük, hogy fogadtatok. Meg a finom vacsorát is. Biztos te is tudod, hogy "áldás idején" milyen jól tud esni az ennivaló, ha éhes vagy :)
Gyógyulást Telmának!

Anna, írta...

Iri, ez ilyen mozgalmas általában csak azt hiszem ez az első hogy írok róla. És még van ettől mozgalmasabb is. Köszönöm a gratulációt. Amikor elkezdtem a bloggolást nem gondoltam volna hogy ennyit fogok írni, még kevésbé hogy ennyien benéznek majd ide.
Napsugár: Nagy szeretettel! Olyan csekélység volt az egész, szóra sem érdemes. Nagyon remélem Sárátok nem lesz beteg ennyi érintkezés miatt.Állítólag valami járvány van nemcsak Krasznán ahol volt hanem itthon is.

Mike Adina írta...

Jaj, te Anna!

mutter írta...

na, ezt nehéz volt követni rendesen:)vigasztaló:) sok erőt nektek is!

Zsotza írta...

Anna,gratulálok,hogy kibírtad a pergő ritmusú napot,a szelet,-és gratula a kenyérsütő géphez! Panasonic márkájú kenyérsütőt még nem láttam-tutti hogy jó lehet-de a Moulinex sem lehet rossz vétel! Szívesen olvasnák majd a tapasztalataidról!

Névtelen írta...

Hidd el , hogy én is szívesen fogadtam Emilt, örültem, hogy segíthettem rajtatok. Máskor is vállalom rendre őket.Amúgy rád is "vigyáznék" egy-egy nap. (látogass el hozzám) Gyöngyi