2010. október 24., vasárnap

Megerősödve


a kegyelemben.
Jó az Úr az Őt félők iránt.

Ezennel letudom egy régi adósságom, amire Csillagos hívott.

A játékszabályok:
1. Írj hét dolgot Istenről, ahogy te megismerted Őt!
2. Add tovább 7 személynek, belinkelve.
3. Hagyj üzenetet a felszólítottnál, hogy vehesse tudomásul, hogy ő is a játék részévé vált.
4. A fenti kép a játék szimbóluma.


1. Kegyelmes Isten. Sokak számára megalázó ha kapnak valamit érdemtelenül. Pedig így kapjuk az örökéletet is. Megalázó? Saját bűneim igen, de Krisztus kegyelme felemelő.
"Kegyelemből tartattatok meg hit által és ez nem tőletek van, Isten ajándéka ez. Nem cselekedetekből, hogy senki ne kérkedjen." Ajándék. Hit által. Elhinni, hogy Jézus Krisztus helyettes áldozat volt. Az én helyemben halt meg. Én szabad vagyok. Feltekinteni, elfogadni. Érettem. Ezután mármit teszek, nem azért teszem hogy valamit is kiérdemeljek általa, hanem hálából azért amit Ő tett. Vannak akiknek ez így túl egyszerű. Mégis ez az egyszerű út az egyetlen út az Atyához. Milyen kegyelem. Bárkinek elérhető. Ha tetteken múlna, sosem tudnám tettem-e eleget. Kegyelem. Minden elvégeztetett.
2. Gyönyörködik a megbocsátásban. Köszönöm Uram. Igen, ma is megbocsátottál...
3. Békesség Istene. Milyen nagy kincs ebben a zavaros feldúlt világban. "az én békességemet adom néktek. Nem úgy ahogy a világ adja..." Ennek a békességnek alapja van.
4. Gondoskodó Isten. Kaptunk már jónéhányszor "bizalom leckét". Kicsinyhitű minősítéssel is vizsgáztunk. Mégis gondoskodott.
5. Jó Pásztor. Terelget. Füves legelőkön, csendes vizeknél vagy halál árnyékának völgyében... ott van. És úgy tetszik, hogy nyájban tartja a bárányokat. Olyan sok áldást kaptam a közösség által. Egy nagy család vagyunk. Egy Atyának gyermekei. Ezért szeretem én kishugomnak ill. nővérkémnek szólítani Atyám lányait. (A 6O pluszosok már anya titulust kapnak... az Úrban. )
Olyan jó dolog, hogy van kit szeretni és nagy kincs, hogy enem is elfogadnak.
6. Szerető Atya. A nehézségekben amiket megengedett sokkal mélyebben éreztem szeretetét mint a "jó napokban".
7.Hűséges... hű az aki ígéretet tett...

Szinte úgy érzem nem lehet megállni a 7-nél.

Még van egy feladatom.
Továbbadni a játékot.

Csavarintok egyet a felhíváson:
Kérnék szépen 7 személyt (ha van ennyi) aki olvas, de nincs blogja hagyjon egy bejegyzést amiben leír legalább 2 dolgot Istenről. Ahogy ti megismertétek Őt.

Azt hiszem még nem vártam ilyen kíváncsian megjegyzést egy bejegyzésemre sem...

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ajándekozó:Ezen a földön férjem és a kislányunk a legnagyobb és legcsodálatosabb ajándék,de még nagyon nagyon sok minden van,és nem utolsosorban az örök élet amit fel se tudok fogni.
Figyelmeztető:Nagyon sokszor tapasztaltam már ezt.Ez sokféleképpen nyilvánulhat meg,elkezdve attol, h beverem a fejem valamibe, vagy elveszitek valamit egészen az igei figyelmeztetésig, és kegyelem az ha rájövök h:Ez figyelmeztetés volt.

csigahaz írta...

Isten egyszerre olyan, mint egy édesapa és egy édesanya.
'Amilyen könyörületes az apa a fiakhoz, olyan könyörülő az Úr az őt félők iránt' Zsolt 103,13
"Hát elfeledkezhetik-é az anya gyermekéről, hogy ne könyörüljön méhe fián? És ha elfeledkeznének is ezek: én te rólad el nem feledkezem." Ézs 49,15

Csillagos írta...

Kedves Anna, olvaslak ám, csak eléggé sok mostanában a teendő. Köszönöm, amit írtál, a Jó Pásztorról írt megfogott, és megmosolyogtatott...