2010. október 2., szombat

Rágcsi


itthon készítve.
Nagyon rég nem készítettem már "csipszet". Igen, tudom hogy a megrongált bélflóráknak nem valami építő hatású dolog, de ha figyelembeveszem, hogy az olajat erre a célra csak egyszer használom akkor máris érthető, hogy luxuscikkről van szó. Ezért is készül ritkán és így nem annyira ártalmas. (Kivéve a pénztárcának.)
Krumplit nagyon vékonyra szeleteltem és megsütöttem. Hamar megsül!

Az este nem tudtam menni énekórára. Telma nyűgöl a láz miatt, így lemaradtam a VISZ konfiról is pedig itt van a szomszédban. :((
Az éjjel nem aludtam valami fényesen, magamra vessek: kellett nekem kenyeret enni. Gluténest. Pedig olyan kicsi volt. Még egy fél szelettől is kevesebb.
A háziorvos volt a tegnap nálunk. Megnézte Telmát, írt fel gyógyszert.
És kedvesen rámparancsolt, hogy szigorúúú diéta.
Megértettem. Magyarul mondta.
Betegápolás mellett szombati teendők. Várom a holnapot. Az áldást.
Ti is?

UI. 116:116! (116-ik bejegyzés 116 olvasó)
Mivel Emese beszólt, hogy rámtalált és ittragadt.
Emese, nagy szeretettel köszöntelek olvasóim táborában. Olyan rég nem láttalak már, nagyon örülnék egy találkozásnak.
Ma tényleg ünnepelek. Annyi jó történt ma körülöttem. Jó megtapasztalni, közel van az Úr a megtört szívüekhez. Telma még beteg, de most jól alszik, remélem kipihentebb lesz holnapra és kevésbé nyűgös.

10 megjegyzés:

eli írta...

Drága Anna kérlek nézz be hozzám:-)

Mammka írta...

Olyan jó volt nekem,hogy a vasárnapot=áldásként írod.Igen,tudom,hogy az,de nekem mégsem ELSŐSORBAN arról szólt a tudatalattimban úgy látszik.Pedig az,köszönöm nagyon,hogy leírtad!!!!Megtartom a szívemben és az eszemben.:)

Abigél írta...

Mi is mindig várjuk.Feltöltekezés...

Anna, írta...

Húha Elina, ez nemsemmi!!! Nagyon nagyon köszönöm. Puszi.
Mammka, úgy örülök neked. Bárcsak mégtöbb ember lenne aki az áldás napján élne is a lehetőséggel.
Akkor hát, sok áldást nekünk!

Anna, írta...

Abigél: egyetértek. Azonban nem szeretem ezt a szót kizárólagosan használni. (gondolom te nem így értetted)Olyan a hangzása mintha csak egyszer adnánk enni a lelkünknek egy héten. Hallottam már ilyet hogy "fel kell töltekezni egész hétre"... Te mit szólsz ehhez, nem furcsa kicsit? Hallottad már te is?

kiskacsa írta...

Szia Anna! ("fehérvirág")
Jó hogy rátaláltam a blogodra, mostmár akkor én is rendszeres olvasód leszek, ill igyekszem az lenni :) szaval akkor ma is ünnepelhetsz 116:116 :)
Emese ("amyflame-o") remélem emlékszel még rám ;) ha nem az sem baj, akkor majd írok pár sort! ;) Neked is legyen áldás a holnap!
Feltöltekezés?? Valóban elgondolkodtató, kicsit lebecsüli a mindenapos áhitatainkat, ha ezt használjuk, lehet kicsit közhely, ennek ellenére én is használom! :-S

Anna, írta...

Kezdetek: mirc! Azám. Ó de jólesett ez a meglepetés is ma. Hogyne emlékeznék! Tényleg ünnepelek ma is. Úgy örülök neked. Írj kérlek, hogy vagytok? Küldesz egy-két képet? kérlek... (Látom te zárt blogot vezetsz.) Üdvözöllek kuckómban.

iri írta...

Nagyon tetszett ez a szovaltas!

mutter írta...

gyógyulást kívánok!

Lilla írta...

Jól néz ki ez a csipsz!!!
Én egyedül úrvacsoránál bűnözök, férjem tanácsára. Merthogy az életet ad. Nincs miatta panaszom.
De egyébként tudatosan bűnözni nem érdemes, mindig megszívjuk:-( És azt hiszem, nehezebb is megállni, ha néha-néha engedünk kísértésnek...