2010. október 12., kedd

Tegnap

-ra is kihatott a hétvégi kirándulás.
Délelőtt mikor érdeklődtem az osztálytárs anyukájától a házifeladatok felől, sokkolt a hírrel, hogy az osztály csak 2 órát tart meg, mert temetésre mennek.
Egy osztálytársnak a 36 éves apukája költözött el az élők sorából. (rák)
Gyorsan házifeladatot írni, közben tömtem a gyermekbe a lélekfelkészítőt a temetésre.
Olyan szomorú az eész történet. Az itteniek ismerik, távoliak jobb ha nem.
Azok akik tudnak ismeretlen emberekért is imádkozni, metehetik. 3 árva maradt (ötödikes kislány, második vagy harmadikos kisfiú és egy másféléves csöppség) plusz az alk-függő özvegy.
Szakad meg a szívem, és valami fojtoatja a torkom amikor ezekre a gyerekekre gondolok. Édesapám egyik mondása jut eszembe ilyenkor: "ne végy magadra plusz terheket, amiket nem neked kell hordozni". Milyen igaza van. Mégis nem tudok nem gondolni rájuk.
Már láttam épp eleet, hogy meddig tart a közösségi részvét ilyen esetek után. Néhány hét, aztán el is felejtik. Nekik meg az életük.
Közben jöttek kedves huomék. Úgy örültem nekik. Elég ritkán tudunk találkozni, ha nem a klinikára jöttek volna a gyerekekkel nem is jött volna össze a találkozás.
Ahogy hazajöttem a temetésről kimentünk kicsit sétálni, nézelőni a Mall-ba.
Mire aztán hazaértünk jó késő lett.

A telefonom elkavartam valahova mióta hazajöttünk a táborból, aki keres és nem talál ne csodálja. A vonalas tel működik, fel is vesszük amikor itthon vagyunk.

Mindjárt jön egy angyal ( évek óta így hívjuk a vendégeket), irány szobát előkészíteni.
Holnapi marad, aztán váltja egy másik szombat-hétfőig.

Ruhaszortálás, lassan elpakolhatnám a nyári holmit...
Van még egy-két-kilenc terv mára. Ember tervez...
Legyen meg az Úr akarata ma is.

2 megjegyzés:

sedith írta...

Istenem....:(

És ilyenkor haragszom magamra, arra, hoyg néha oly elégedetlen vagyok. Pedig miylen jó is nekünk, amiért nem győzök hálát adni!!

Szilvia írta...

mintha magam olvastam volna...az ilyen esetek melyen megerintenek...csak ugy olelgetem-puszilom param,gyermekeim mikor ilyen dolgokrol hallok...(persze nem csak ilyenkor)...aztan az egy-ket-kilenc terv...az nekem is naponta megvan...ma mar vagy 4-et kibifalhatok, de meg a fozes ezutan lesz,nagyot fektetni,...kozbe keszulni,pakolni...holnap utazok el egy keves idore:)