2010. november 5., péntek

Elmaradt tervek




Van ilyen is...
Egyik a toldozás-foltozás.
Én nem tudom másnak is ennyire mozgékony fiai vannak?
Vadonatúj Teszkós nadrágokat egy hét alatt képesek lyukasra szaggatni.
Már foltoztam őket amint látszik is, de lassan el lettek kényeztetve, Áronnak kizárólag csak repülőép kell a térdére. Nem tudom vajon még a WizzAirt is rá kell hímezzem majd? Na, abba már nem megyek bele!!!
De még így is látható, hogy sikerült folt mellé lyukat tenni. Ott majd felkel a hold, vagy a nap fog sütni. Még eldöntöm...

Ha csak ez az egy nadrág várna foltozásra el is készült volna, de a kupacot meg sem mutatom!

6 megjegyzés:

Csillagos írta...

Milyen ügyes vagy:))) Én maximum vasalós foltokat szoktam ragasztgatni, és nyugi, az én gyerekeim is széjjelszaggatnak mindent, még a lányok is, úgyhogy mi már a turis cuccokat részesítjük előnyben, mert olcsóbbek, nem sajnálom annyira őket, és bónuszként sokszor sokkal jobb minőségűek mint a tescósok...

Anna írta...

Csillagos egyetértek! Turival csak az a baj, hogy a fiaim korosztályának csak farmemrnadrágot kaphatok, nem a rugalmas tornagatyákat.
A farmercuccot nem szaggatják szét mert nem is hordják az enyémek. Emilre ha ráadom rögtön sír, hogy: "bosszantja a hasam". Hogyisne. Pocakos!
Teszkós cuccot pedi anliából veszem (hozatom azzal aki rendszeresen jár Ro-ba) és ugyanannyi az iskolás nardág újonnan mint nálunk a turis!
Amíg megvan ez a lehetősé jó, amikor nem lesz, akkor is gondoskodik az Aki most gondoskodott erről a megoldásról.

Mike Adina írta...

Hogy te milyen ötletes vagy! És ügyes! Én legutóbb addig tettem-vettem Ábel harangozós, mindenütt lyukas nadrágját - gondolván, majd megvarrja valaki... -, hogy végül a kuka tetején kötött ki...(pedig annyit mondta, hogy az a kedvence...)
Csakhogy ilyen szempontból én nem vagyok ügyes, ötleteim pedig csak olyan irányban vannak, hogy esetleg ki varrhatná meg az elszakadt holmikat...) :).

Abigél írta...

Megvarrni én is megvarrom,de foltozni már nem állok neki.A tescos cuccok pedig szerintem lassan mindegy hol veszed,mindenhol ugyanolyan rossz minőségű.Sajnos.

Anna írta...

Na tessék, épp azt próbálom mondani hogy mennyi elmaradásom van erre meg ügyes vagyok...
Köszönöm, a szándék azért megmarad, ha Isten is erőt ad a héten MUSZÁJ lesz megfoltozni a foltoznivalókat!
Adina, gyere el, üljünk össze hátha hamarabb meglesz!
Abigél, sajnos ez nekünk is. :(

Anikó írta...

Nagyon ugyes vagy es otletes,nekem soha sem jutott volna eszembe ilyesmi,pedig 4 gyereket neveltem fel es most vigyazok az egyik kis unokamra is.Csodalom a mai anyukakat hogy mien ugyessen nevelik gyerekeiket.