2010. november 10., szerda

Kedves idézetet

kaptam Sári mamától. Köszönöm szépen.


Tervek mára (és nemcsak):
Filippi 4:
4
Örüljetek az Úrban mindenkor; ismét mondom, örüljetek!
5
A ti szelídlelkűségetek ismert legyen minden ember előtt. Az Úr közel!
6
Semmi felől ne aggódjatok, hanem imádságotokban és könyörgéstekben minden alkalommal hálaadással tárjátok fel kívánságaitokat az Isten előtt.
7
És az Istennek békessége, mely minden értelmet felül halad, meg fogja őrizni szíveiteket és gondolataitokat a Krisztus Jézusban.
- Annál is inkább mert egyre elkeserítőbb nagyfiam szétszórtsága. A fegyelmezések közepette nagy szükésgem van szelídésgre. Lassan pedig ötleteim végére érek a fegyelmezést illetően.
Más: -szobaköltöztetés folyatatása (átszervezésben vagyok), szünetben szigorúan leülni foltozni! Legalább 3 db. nadrágot befejezni! Csemeténként egyet.
Kézimunkát előkészíteni, megtervezni egy karácsonyi témakörű kézimunkás-teadélutánt. Legalább ezt a néhány dolgot be kellene zsúfolni a többi mindennapi teendők közé. Indulok is!!!
5,3O-tól szülői értekezlet.
Este 7 órától van alkalmunk Isten szavát hallgatni . Már várom.

7 megjegyzés:

kiseri írta...

Hmmm... ez a legkedvesebb Bibliaversem...:) Köszönöm, Anna! és még tudod, mit:)

Anna írta...

:) tudod hogy szeretetből.
Épp én is nálad jártam... Puszillak!

Mammka írta...

Ezt a Kempis idézetet is ki fogom írni a konyhámba.Köszönöm nektek!

kiseri írta...

De itt az eredeti: 2Kor 12:9,10 Nem jobb?:)

Altair írta...

Ezt a szigorú foltozós előírást nekem is előírhatnád, hátha megfogadnám! :o) Meg szkennelnem is kéne, meg filmet másolni.

A fiúk már csak ilyen szétszórtak, mint két szórakozott professzor nevelője, megértelek.

Anikó írta...

Na ez jo ,en is leirom es kiteszem a hutore,hogy tobbszor napjaba emlekeztessen ra,mert nekem is szuksegem van mindezekre.

Abigél írta...

Hát,nem tudom hány éves a fiad,de ha kamaszodik,akkor ez csak a kezdet.A vége valahol 18 körül lesz:)Fel a fejjel,ki fogod bírni.Én sokszor mondogattam ezt az igeverset: "mindenre van erőm a Krisztusban,aki engem megerősít"!