2010. november 11., csütörtök

Nagymama teszt



9 megjegyzés:

Mammka írta...

Drága Anna! Lefordítanád egy főleg magyarul beszélő nagymaminak?????:)))))

Anna írta...

Négy éves unokámmal sétálgattam, amikor valamit
felvett a földről és szájába akarta tenni. Elvettem tőle és megkértem ilyet ne tegyen.
"Miért?" kérdezte unokám.
"Azért, mert a földön volt, nem tudod honnan származik, koszos, és több mint valószínű baktériumok vannak rajta", válaszoltam neki.
Nagy csodálkozással nézett rám kisunokám és megkérdezte: "Nagymama, honnan tudsz ennyi mindent? Olyan okos vagy!"
Gyorsan gondolkodtam. "Minden Nagymama tudja ezeket. Benne van a Nagymama Tesztben. Vagy tudod, vagy meg sem engedik, hoy Naymama legyél."

Csendben sétáltunk még 2-3 percet, de látható volt ahogy a kicsi mérlegelte az új információt. "Oh... most már értem" mondta suárzó arccal, "ha nem mész át a teszten akkor te kell legyél a Nagyapa."
"Pontosan",mondtam széles mosollyal.

(legnyersebb gyorsfordítás, lektorok kíméljenek)
Profi fordítók pl. Adina megírhatnád, azt kitenném a főoldalra a kép alá...

iri írta...

Szegeny Nagyapak!

Balint Enikő írta...

:D de jot nevettem :)))

Mike Adina írta...

Jól van ez, Anna!

Anna írta...

Iri, Enikő, :-)
Adina köszönöm.

Emese írta...

ez jó :)

Klári B. írta...

Megnevettetel :)

Abigél írta...

Ez jó!Tetszett.:)