2010. december 8., szerda

Varródélután

a javából.
Így jött hazaiskolából az elsőszülött a tegnap...
Le is intette, "ááá, végülis volt már rajta egy kicsi lyuk amúgy is!!!". (látszik a képen is, a lyuk alatt)
Na persze. Tényleg indulás előtt láttam, hogy van egy kis kukucskáló a nadrágján, de csak az ünneplő nadrága volt már lyukatlan, így azt nem adtam rá.
Micsoda női megérzések.
Kérdem, ezt meg hogy sikerült ilyen ügyesen kialakítani?
"Hááát az úgy volt hogy játszodtunk xy-al és aztán kiakasztott... de meg is ijjedt nagyon, hogy ő szakította el a nadrágom, de én gyorsan megnyugtattam, hogy volt már rajta lyuk, úgyis mindegy..."
Ha hiszitek, ha nem, örültem még a lyukas nadrágnak is. Hajrá, játszanak a fiammal! Aztán majd finomulnak idővel de legalább nem áll az iskolaudvar sarkában, húsz méterről nézve a társai játékát.
Amúgy örömmel jelentem már jó ideje nincs panasza a legénynek, örömmel megy iskolába, a tegnap meg örömmel jelentette, hogy megdicsérték a versmondásért.
Azt hogy SEMMI miatt nem kapott szidást még nem tudom elhinni, ismerve milyen szétszórt.

Megszámoltam a foltoznivalót a 3 csemete után, de el se mondom mennyi van!
Ma ezzel ment iskolába:


Legalább a gépem ügyes. Nagyon szépen varr. Örülök, hogy a férjem nem sajnálta rá a befektetést annak idején. (Másodkézből vettük, de nem volt használva soha az első gazdája által. Az eredeti árából viszont sokat veszített azzal hogy mégis "second" volt.)

Ilyen a varrás a visszáján. Emil szakértő szemekkel megvizsgálta és kijelentette: jó munkát végez ez a gép! Egyetértek vele. (Csak én kéne még többet értsek hozzá...)

Igen, jól látjátok a cérna zöld, a nadrág sötétkék. Akarattal is varrhattam volna így, de ilyen cérna volt a gépben, nem volt időm cserélgetni. Végül nem is olyan rossz...


6 megjegyzés:

honfiviki írta...

Nemhogy rossz nem lett, ellenben nagyon jó lett! Kihoztad belőle a maximumot! :) Ügyes anya! :)

Zambo Dalma írta...

En is azt mondom.Sot, ha magammal hasonlitlak, akkor nemcsak ugyes, hanem nagyon ugyes vagy:)

Maresz írta...

Minden elismerésem, Anna!!:)) Ilyenkor örülök, hogy nekem lányaim vannak és nem kell foltozzak, csak vasaljak:).

Névtelen írta...

Háhá, "már úgyis volt rajta egy lyuk"... ez jó :)) fő az optimizmus!
Nagyon ügyes vagy, Anna! Nekem tetszik ez a két szín így együtt :)
Az Úr téged olyan sok dologgal megáldott, hogy öröm nézni, hallani, olvasni... :)
Eu

Anna írta...

Viki, köszönöm.
Dalma, jobb ha nem hasonlítgatunk... TE is nagyon ügyes vagy!
Maresz, ez nem vigasz nekem ugyanis legalább 4 drb foltozásra váró gatya a TELMÁÉ!!!
A perkett eszi meg a nadrágokat. Annyit forognak hogy megvan az eredménye.
Amikor már újra nincs nadrág akkor meg mondom: milyen áldás, hogy nem bénák.
Euni, arra gondoltam hogy ez már túl sok hogy még én engedélyezzem, ezt a sok dicséretet...
Drága vagy. Köszi.

mutter írta...

ez igen!