2010. december 15., szerda

Vegyes

jelentés.
1. Jobban vagyok! Ez jó.
2. Vasárnap bemerítés volt, szép ünnepünk volt -képek is jönnek később.
ami ezután következik az nem annyira jó...
3. Hugom kisfia beteg. Kolozsvárra küldték, itt van velünk. Holnap mennek a klinikára, én pedig maradok Naómival, a kis 7 hónapos vidámsággal. No, meg az enyéimmel.
4. Holnap temetés.

Nem unatkozunk.
Tervekkel tele vagyunk, szükségünk van kegyelemre és erőre a megvalósításhoz.

Ma készítettünk egy családi képet. Mióta Telma született nem került sor ilyen kép készítésére. Nekem tetszik. Hálás vagyok és áldottnak érzem magam. Kegyelem, minden kegyelem.

Kívánok sok örömet és áldást az ünnepre készülésben is...



13 megjegyzés:

sedith írta...

Sok erőt a terhek bírásához és sok erőt, kitartást, kegyelmet a tervek megvalósításához!:)
Remélem, mostantól csupa jó hírekkel érkezel!:)

iri írta...

Nekem nagyon tetszik!Oromot es aldast nektek is!

Zambo Dalma írta...

Örülök hogy jól vagy. Hiszem hogy az Úr ad kegyelmet és erőt a mai naphoz és a tervek magvalósításához! Várom én is a képeket. Ifjaink nagyon jól érezték magukat nélatok, lelkileg gazdagodtak.

Maresz írta...

Nagyon jól sikerült a fénykép:)! Nektek is áldott ünnepet kivánunk!
Sallaiék

V. Anna írta...

Őszintén sajnálom, hogy Titusszal ilyen jelegű problémák vannak, Kívánok nagyon sok erőt Máriának és kitartást, nektek pedig erőt a segítésben:)
Nagyon jól sikerült a családi fotó, nekem nagyon tetszik:)

Altair írta...

Nagyon jó kép! :o)

Jobbulást a kis unokaöcsédnek!

Nektek is sok örömet a készülődéshez!

H. Mária írta...

Örülök, hogy jobban vagy. :)
Nekem is tetszik a kép. :)

marika írta...

nekem is tetszik a családi kép!:)
örülök hogy jobban vagy!
Hugodnak Istentöl jövö eröt kivánok mindenhez!

Borzási Márta írta...

Ó, de édesek vagytok! Milyen jó titeket látni! Már úgy várom karácsonyt hogy találkozhassunk!

Kriszta írta...

köszi, hogy megosztottad! :)

Névtelen írta...

Mi is sok áldásban részesültünk vasárnap nálatok, legalábbis én biztosan! Jó volt ott lenni :)
Most egyik hír hallatán örvendek, a másik miatt lekókadok... Örülök, hogy jobban vagy, és gyógyulást Titusznak!
Az Úr áldjon! :)

Eu

Katus írta...

Kedves Anna! Áldott, Istentől megszentelt ünnepet kívánok nektek. :)

Magdi írta...

nekem is tetszik ez a fotó:)és a keret is:)