2011. január 22., szombat

7 - 1 dolog rólam

-1, mert egyet már írtam korábban.
Adina: ezennel letudom adósságom!

2. Sokszor kapom magam filozófálgatáson. pl most is: tudnék írni 7 csupajó dolgot magamról, több mint 7 rosszat, de egyik sem adna teljes képet rólam... Akkor mi értelme van írni magamról?
3. SOHA nem szerettem a matematikát, (köszönhető annak a 3 hetes ágybanfekvésnek amikor osztálytársaim az algebra alapjait tanulták?) férjem mégis kitartóan állítja, hogy reál beállítottságom igencsak evidens (legalábbis neki).
4. Nem szeretek tömeg előtt beszélni, inkább a személyes beszélgetések során érzem magam "biztonságban".
5. Gyengeségem sokszor nem tudom felvállalni. Pl. ha fáj a fejem, vagy akármi más betegség verne le, és bejön valaki, felveszem a vidám álarcot és egészséget erőletek magamra. Ha pedig már olyan állapotban vagyok, hogy lehetetlen a "falazás", akkor nem kívánok látni senkit. Még a legközelebbi barátnőm elől is bezárkózom. De ő nem sértődik meg. Elfogad így.
6. Mivel eléggé "akvárium" életünk van, egy kuckót szeretek kizárólag a magunkénak tudni.
Ez a hálószoba. Lehet sokan kinevetnek érte, de ez van. Nem szeretem ha bárki csak úgy bejön a hálószobánkba. Ha beteg vagyok például, nem szeretem ágyban fogadni a látogatókat. Ha már annyira beteg vagyok, hogy nem tudok kimenni a nappaliig, akkor érvényes az 5-ik pont.
Hááát ez (is) vagyok én... :)
7.Kedvenc évszakom a tavasz és az ősz. Szeretem a katicabogarat, pillangót, madarakat, fajátékokat, virágokat. Szeretnék eljutni egyszer Izraelbe.

Bónusz:
1 dolog magamról amit azért írok ki magamból, hogy nyilvánosan is elkötelezzem magam.
Éneklés.
Szeretek énekelni, de legtöbbször akkor teszem, amikor egyedül vagyok.
Nem szeretem magam visszahallgatni. CSAK hibát hallok benne.
Néhány éve Ballán voltunk egy eljegyzésen. Ott volt az én éneklő mintaképem is. Katimama. Már idősen, bizonytalan hanggal, de örökvidáman énekelt. Megszégyelltem magam. Ez a vége a sok minőségi zene hallgatásának? Elhallgatok, ha nem tudok olyan tökéletes lenni? Kezdtem felfogni, hogy ez szolgálat és nem énekverseny előadássorozat. Nem kiszavazó show.
Azóta többet énekelek nyilvánosan. De talán még mindig keveset.
Hogy gondolják vajon a Lónaiak?


UI.
Valamivel jobban vagyok, de nagyon fáradékony.

9 megjegyzés:

Sári mama írta...

Drága Anna!
Nagyon vártam már, hogy tudjak Rólad. Istennek hála, végre írtál.
Vigyázz magadra!
Szeretettel és imával: Saci

Anna írta...

Köszönöm drága Sári mama. Jobban vagyok, de nem tudom miért vagyok ilyen erőtlen. Nem emlékszem egyáltalán, hogy ey kis hülés így levert volna ezelőtt.

Sári mama írta...

Az 5. ponthoz:
"Ne engedd senkinek, csakis Istennek, hogy megmondja, mennyit érsz. ...Amíg nem tudod, hogy Isten mit gondol rólad, addig nem fogod tudni az egyéni értékedet.... Aggódni fogsz amiatt, hogy nézel ki, mit gondolnak rólad mások.."

Ha alacsony önértékeléstől szenvedsz, íme egy imádság, ami segít:

"Atyám, néha úgy érzem, hogy semmire se vagyok jó, hogy semmit sem tudok jól csinálni, hogy bármit is teszek, az soha nem elég jó. De tudom, hogy amikor arra nézel, hogy ki vagyok, és ki lehetek, akkor Jézust látod. És Ő elég jó! Elég jó az, hogy drága vérét ontotta azért, hogy elfedezze az én értéktelenségemet. Elég jó az, hogy kifizette az árat minden bűnömért, amit valaha is elkövetek. Elég jó az, hogy minden nap tökéletesít engem. Elég jó az, hogy igaznak lát engem Krisztusban. Elég jó az, hogy közbenjár értem Isten trónjánál éppen most is. Elég jó az, hogy meggyógyítja az életem összetört részeit, és újra egészségessé tesz. Elég jó az, hogy irántam való szeretete örökkévaló és garantált. Köszönöm, Atyám, hogy minden, amit Jézus tesz, elég jó, és hogy Benne én is elég jó lehetek!" Ámen

Drága Anna! Tiszta szívemből, szeretettel ölellek! Sári mama

iri írta...

Olyan jo volt ezt olvasni!Nem kis dolog!

H. Mária írta...

Szerintem is jobb a személyes beszélgetés, mert úgy jobban megtudja két ember ismeri egymást. Jobbulást kívánok!

Magdi írta...

Gyógyulást neked;ha tüdőgyulladásod volt, akkor érthető ez a gyengeség amit most érzel...idő kell a teljes felépüléshez;pihengessél még és szedjél valami multivitamin-készítményt...

Szilvia írta...

en is szivesen olvastam...:)sok erot a mindennapokhoz!

Evódia írta...

Anna, azóta talán már felépültél :) csak annyit fűzök hozzá, hogy én bármikor is hallottalak, hibát nem találtam az éneklésedben :) gyönyörű hangod van :)

Anna írta...

Köszönöm.
Sári mama, az 5ik ponthoz fűzött gondolataidra válaszolok egy külön bejegyzésben majd. Akkora téma, hogy megér egy bejegyzéét.

Evódia: drága vagy! Tudod, mikor azt hallom még gyülekezetekben is, hogy nem jó egyik másik ének csapat mert nem olyan színvonalas mint XY csapat nagyon elszomorít. Amellett hogy törekszünk a szépre és a minőségre, valahogy megláttam hogy a szolgálni akkor is kell ha én nem jutottam el arra a szintre amit valakik majd "minőséginek" fognak tartani. Szolgálni szívből, hálaadással, örömmel, azzal amit kaptam, a tőlem telhető legjobb módon. Elég ennyi.

Tényleg jó volna szedni vmi vitamint. Sógornőm is felhívott, hogy jót tenne egy adag C-vitamin.
Szót kell fogadjak. :)