2011. január 15., szombat

Csend

van a fülemben. Viszont lázas voltam ma, és múlt éjjel alig aludtam, annyira gyötört a köhögés.
A gyerekek játszani voltak ma délután, köszönet Gyöngyinek, pihenhettem. Ill. amennyit bírtam dolgozhattam.
Kényeztetnek is, mi tagadás jólesett... Süti még GM is! Töltöttkáposzta.
Annyi szeretetet bezsebeltem, meg kell gyógyulni, hogy tudjak adni én is!

Apropó, GM sütik...
Tudjátok, egy sütikedvelőnek milyen "kín" nézni a szebbtől szebb süteményeket amiből nem ehet?
Elmondom mennyire: annyira, hogy már álmaimban is azt látok. Hosszú asztalokat, megrakodva, finom ételekkel, sütikkel amik számomra mind ehetetlenek...
Reggel csak azt sajnálom, ááá, hogy miért is nem laktam jól belőle?

("after all, food is my one weakness" aki tudja ki mondja ezt állandóan, egyik BBC drámából az "rokonlélek")

Egyik nap mondta nekem Áron: "anya, tudod mit álmodtam? Sütit!!!" Kérdezem tőle: GM?
Erre ő: "Anyaaa, amikor álmodunk akkor nem kell hogy gluténmentes legyen! Rendes süti volt, és sokat ettem!"- jelentette széles vigyorral.

Hmmm... Legalább ő élelmes volt!

Jó volna meggyógyulni reggelre, már úgy hiányzik MINDENKI!

7 megjegyzés:

Piroska írta...

"Az Ur az oveinek, almaban is ad eleget" :)

Agica írta...

Nekem is hianyzol....

Elhiszem egyet ertek a sutik es minden mas ... amikor valamit szeretsz es nem eheted talan meg jobban kivanod mint barmikor ...

Sajnallak de legalabb jobban vagy ... es vagytok ...
"look at the brite side" szoktuk mondani :)

Gyogyulast neked.
Novered

Mammka írta...

Talán a láz kiöli belőled a vírusokat!
Milyen ajándék,hogy van,aki kényeztet!
Úgyis továbbadod te is ezt a szeretetet,csak most a te pihenésednek van itt az ideje....

Anikó írta...

Gyogyulast kivanok.

Borzási Márta írta...

Gyors :) gyógyulást kívánok!

Balint Enikő írta...

Anna, amúgy ez a LÉ-ség nem valószínű, hogy "elmúlik"? Nem néztem utána...

Az a legkívánatosabb, ami tiltva van, az biztos!!!

Úgy gondolom, igy vagy úgy viszont szereted azokat, akik szeretnek, nem maradsz adós :) Nem ismerlek közelről, de ez az érzésem...

mony írta...

En is kivanom hogy hamar gyogyulj meg!:) Es udvozlom a csaladot!