2011. január 13., csütörtök

Fülemüle

újra zenél.
Recseg-ropog a fülem. Fáj bele a fejem is. Nem kellemes.
Miután hétfő estére jobban lettem a vasárnapi krízisem után, szépen bejelentkezett a következő fájdalom. De elmúlik majd...

Múlt héten Telma felmászott a magas létrára.
Rászóltam hamar: "Telma szállj le gyorsan, mert baj lesz!"
Mire ő: "Neeeeem, most már fiúúú vagyok!" (hmm, azok mászkálhatnak...???)


... és dolgozott is nekem a kisasszony. Süthetnék volt a drágám, kiborított fél csomag GM lisztet (ááá, fájdalmas volt nézni) a csempére (a konyhában). Leült a liszt mellé és mikor kerestem, hol lehet a nagy csendben, ott találtam bűntudatos szemekkel, nyakig lisztesen.
Van nekem segítségem, ki mondta hogy nincs? Ja, én...

Telma ma reggel:
"Anya, én álmodtam tudod mit??? Krasznááát!!!
Anyaaaa, én akarok menni Júliához..."

7 megjegyzés:

Tündi Daika írta...

Jobbulást! Megvan már a diagnozis, hogy miért cseng a füled? Gyulladásban van? Biztos vagyok benne, hogy nagyon kellemetlen. Ami Telmát illeti, lesz ő majd segítség. Én is mind kiakarom küldeni Jázmint a konyhából, ha sütök főzök, de ha most elveszem a kedvét, félek nagykorában már kerülni fogja a konyhát, ugyhogy inkább én próbálok türelmes lenni. Mondták is az óvonénik, hogy nagy szakácsnő a Jázmin az oviban...

Mammka írta...

Beteg vagy ezek szerint? Amikor vírusom volt, a jobb fülem recsegett,meg kattogott ,utánaolvastam: gyulladás volt.
Maradj melegen-ha lehet!

mutter írta...

:) nagyon élveztem, annak ellenére, hogy bánt, hogy beteg vagy. gyógyulást!

Anna írta...

Szerintem is valami gyulladás, mert nagyon fáj(t). Most már csak fáj. Szóval javulok.
Arra rájöttem, hogy ha nem tartom melegen akkor sokkal jobban fáj.
El is indultam egy elegánsabb sál beszerző körútra, de mikor láttam hogy 5O%os árkedvezménnyel is 9O-1OO Ron per darab!, otthagytam nekik. Mármint a sálat. :)
Fülgyulladást leszámítva megmarad az arccsont-állkapocs arthritis, ami kéri az állandó meleget. Ha nem akkor fél órán belül beszélni sem tudok, ami nekem kész büntetés. :)

Anna írta...

Mammka, az előbbit neked (is) írtam.

Tündi, ha nem nézem a GM liszt árát, akkor igenis élvezem, hogy konyhatündérkedik a lányom! Amúgy ő is mellettem van mindig sütésnél, nagyon élvezi. Olyan édesek ilyenkor. Persze ha az oviból is ilyen szépeket hallasz vissza, még felemelőbb.

Mutter, köszi. :)
Te jobban vagy? Vigyázz, ne hajtsd túl magad...

Gyöngyi írta...

Nagyon hiányzol már nekünk! Az Úr adjon gyógyulást mielőbb!

H. Mária írta...

Aranyos. A lányok azt gondolják, hogy ha valami nagyon bátrak csinálnak, akkor ők már hasonlítanak is a fiúkra. :) Timike is szokott ilyeneket mondani. :)