2011. január 28., péntek

Measuring Cup

avagy azok a fontos mérőkanalak - mérőcsészikék.

Honfiviki kérdezte hol vettem az enyémet.
Jónéhány éve már, hogy egy olyan konyhásboltba jártam Angliába, mint egy álomvilág. Hát ott vettem. Ez viszont nem nagy segítség annak aki most szeretne ilyet vásárolni.
Mindenképpen meg lehet nézni nagyobb városokban valami előkelő ill. gadzad kínálatú konyhás boltban.
Interneten utánanéztem kicsit.

Akiknek lenne USA-ba rokona, aki szeretettel kisegítené, az ottani IKEA 3,99USD adja ezt a szép szettet. A legolcsóbb amit neten találtam. Ettől függetlenül lehet még olcsőbb is, csak tovább nem keresgélek. :)
Magyar honalpok ahol még rábukkantam (és rendesen meg is lepődtem a csillagászati árakon):

http://kookta.hu/webshop

http://www.gasztroshop.hu

http://www.joshop.hu/uzlet/Kitchen

8 megjegyzés:

Altair írta...

Amerikában minden nagyobb boltban kapható többféle. Én az enyémeket egy Winndixie-ben vettem hat éve, de idén a K-Martban 4 dollárért olyan mérőkanalakat vettem, amik mágnessel ragadnak egymáshoz.

Az olcsó műanyagosboltokban is lehet kapni néha, és vannak olyan műanyag mércés kancsók, aminek az egyik oldalán - a szokásos oz helyett - cup-pal vannak jelölve.

honfiviki írta...

Köszi a kutakodást! Úgy látszik, jó kis időtöltéssel terheltelek, bocsi érte. Nagyon rendes tőled, hogy utána néztél!

Anna írta...

Altair, az amerikánusoknak ez valahogy olyan mint nekünk a nokedliszaggató! :) Kár, hogy nálunk nem kapni normálisabb árban bő választékban.

honfiviki, nagy szeretettel. Végülis magam miatt is kutakodtam, mert anyukámnak szeretnék venni. Nem te terheltél.

Agica írta...

MI a legkissebb es legnagyobb meret amit keresel?
es ilyen legyen hosszu nyeles vagy pohar alak ... kancsos ... ?????

anyukadnak ..

van neked Amerikaba rokonod :)
ne szegyeld kerni ami kell ... kerlek ... hat mar a szegyent egymas elol legalabb tegyuk el.

Novered

Anna írta...

Na ezt megkaptam...
Nővérkém drága, nem akerlak én minden aprósággal terhelni.
Terveztünk a héten Debrecenbe menni, elfogyott a lisztem, és gondoltam megnézem ott. Ha nem találok, írok. Puszi.

Névtelen írta...

Nekem is van hasonló, Ikeában vettem, egyáltalán nem horibilis áron!

http://www.ikea.com/hu/hu/catalog/products/80152358

azt hiszem 1 dl a legnagyobb!

zerge

marty írta...

Szia Anna! Ha Debrecenbe jártok... a Coraban 500 azaz 499 ftért láttam egy héttel ezelőtt, ha jól emlékszem rózsaszín és zöld színben. 4 vagy 5 darabos.Márti

Anna írta...

Szia Márti, épp most szombaton jártunk ott és találtunk is. igaz, most 999ft.-os árban de így is jó.
Köszönöm, hogy írtál!