2011. január 25., kedd

Valami vidám,

virágos, jókedvű akármit is kellene írjak...

Ma jön édesanyám. Két napra. Érzitek mennyire örülök???
Tegnap, egy itteni anya kényeztetett. Ebédet hoztak mint egy kaszásnak!
Szombaton is kényeztetve voltam. Ugyanígy.
Szóval ennyi jó történik körülöttem, meg fogok én gyógyulni.

UI.
Nem emlékszem egész gyermekkoromig vissza, hogy egy betegség ilyen hosszasan levert volna. Mindenképpen javulok most már, csak lehet én vagyok tűrelmetlen.

Telma mostanában gyakran mondogatja, széles mosollyal: "Anya én születettem neked!"
Talán kicsi visszhang ő. Úgy örülök neki, sokszor mondom, milyen jó volt az Úr Jézus hozzánk amikor nekünk ada.

12 megjegyzés:

Veressné Ady Anna írta...

Olyan szép ez a kislány !Kedves ajándék !
További erősödést kivánok.A blogomon az utóbbi bejegyzésben egy kedves éneket tettem fel.Küldöm neked is szeretettel!

Kiss Kriszta írta...

na, mi a baj?
Telma, egy édes kislány, nagyon!

Maresz írta...

Éppen gondoltam, hogy egy nagymamára van szükségetek. Örülök, hogy veletek lesz édesanyád. Gyógyulást kivánok neked!

H. Mária írta...

Az Úr mindig küld segítséget. További jobbulást kívánok! Nagyon aranyos kis visszhangod van. :)

Györgyi írta...

lassan de biztosan haladsz a gyógyulás felé,jó tudom,hogy mindig gyorsan szeretnénk meggyógyulni:)de jó,hogy küld az Úr segitséget:)

boriska írta...

Kedves Anna ! Orulunk annak, hogy egy kicsit jobban vagy ,de annak meg jobban fogunk orulni, ha egeszen meggyogyulsz,ezert imadkozunk...szeretettel Boriska !

Balint Enikő írta...

Ha már Anyukád is ott lesz, sokkal hamarabb fogsz meggyógyulni!!! Ez a Telma nagyon bájos!!!

kiseri írta...

Nagyon aggasztasz már, te nő! tesék mostmár pihenni és csak szépeket, jókat beengedni, gyerekekkel örömködni és élvezni, hogy te is gyerek vagy...:))
Puszillak!!

honfiviki írta...

Jaj de jól sikerült ez a fotó! Gyönyörű a kislánykád! Neked pedig jobbulást kívánok!

elina írta...

Draga Anna...Telma csodaszep tunderke... igazi ajandek! Sokat gondolok ratok...es imatkozom hogy mielobb gyogyulj meg! Puszi...Elina

Anna írta...

Köszönöm az éneket! Felemelő.
Köszönöm mindenkinek a jókívánságot.
Egyre jobban érzem magam.

Névtelen írta...

Mostmar tenyleg gyorsan meg kell gyogyulni,es ebben Anyuka is segitsegul lesz,meg hat ezaz edes,aranyos gyogyito hatasu Telma.Valoban nagy,draga ajandek az ilyen aldott kedves kislany! Aldjon az Ur titeket szuksegetek szerint! (toth anna)