2011. február 5., szombat

Baráti ölelés díj


érkezett hozzám Kiskuktától.
Jól megleptél vele! Nagyon szépen köszönöm. Szeretetteljes ölelést küldök én is neked, kívánva Urunk gazdag áldását életedre, családodra! (Kár, hogy nem tudtuk áthidalni azt a hatvan kilóméter távolságot ma, de talán legközelebb...)

A díj, vagyis inkább a gesztus szabályai:

Linkelj be öt embert akiknek tovább adod a díjat és indokold meg pár szóban, hogy miért gondolod úgy, hogy odaadod ezt a díjat ami inkább egy "baráti virtuális ölelés"

Tehát akiknek szeretetteljes baráti ölelésem küldöm:

Márta (sógornőm) - mert - tudja ő miért!
Piroska - mert úgy gondolom jól fogna neki egy kis "hazai ölelés".
Limara - mert finom kenyeret "tett" asztalunkra.
Kiseri és Sedith- mert igazi jóbarát lelkek, önzetlenek és segítőkészek.
Jutka- mert sokszor és nagy szeretettel gondolok rá, mióta régi szolgálati helyünkön vannak.
Lilla - mert jólesik magyarul olvasni az ismerős angol könyveket... :)

Plusz, küldöm azoknak akik tudják, hogy jóbarátok nekem, akár van blogjuk akár nincs!

Áldott vasárnapot mindenkinek.

8 megjegyzés:

Lilla írta...

Köszönöm!!!

Johanna írta...

Kedves Anna, akkor en itt es most megkoszonom, hogy egy par bejegyzeseddel ez elott, http://annaborzasi.blogspot.com/2011/01/dij.html ram is gondoltal dijjal.
Igen igen olvasom bejegyzeseiteket foleg amit este keson irtok az o hazaban es itt meg olyankor keso delutan van, es sajnalkozom, hogy szegenykek meg nem bujtak agyba(ejnye, ejnye), es velem ugyanaz tortenik ejfel tajban:(
Idom viszont nem volt a kello lepeseket megtenni, hogy hivatalosan is atvegyem a dijat.
De mindenkeppen koszonom, es kivanok szep vasarnapot kedves foldiimnek, Isten aldasaval.
...es ugye nem baj ha nem jeleztem, hogy rad gondoltam amikor betegsegben voltal, de tettem:)es kovettem az esemenyeket:)

sedith írta...

Köszönöm, Anna! AZ érzés kölcsönös!:)
Ölellek!:)

Limara írta...

Kedves Anna! Nagyon szépen köszönöm, igazán jól esik, hogy gondoltál rám!:)

Kiskukta írta...

Talán legközelebb!!! Várlak/várunk titeket!:)

Kiss Judit írta...

köszönöm, hogy rám is gondoltál.

kiseri írta...

Olyan kedves vagy, köszönöm!!!:))

Borzási Márta írta...

Én is köszönöm! Igazán aranyos tőled! Bocsi hogy csak most vettem észre ezt az aranyos gesztust...