2011. február 6., vasárnap

Mester Család Sütőnap, Debrecen, Február 5.

Hihetetlen, de ott voltam. Igaz, csak egy rövid időre, de úgy is jó volt.
Fényképet nem készítettem, nem voltam benne biztos, hogy szabad-e kérdezni meg szégyelltem.

Amíg ott voltam, sült: csőrögefánk, kalács és gofri. Csőrögefánkot meg is kóstolhattam, a kalácsra túl sok volt a nép. :) A csőröge egészen finom volt. Ahhoz képest hogy a Mester kenyeret nem igazán szeretem, csak más lisztekkel keverve, (ízlések és pofonok..) a csőrögén nem lehetett nagy különbséget érzékelni a nem GM társához képest.

Találkoztunk egy Nagyváradi házaspárral is, akik forgalmazni fogják a GM termékeket itt minálunk. Már előre kíváncsi vagyok az árakra!

Mester Család honlapja ITT.
Debreceni boltjuk (Kossuth u. 49. ) nagyon gazdag választékot nyújt.
Andrea kedves kiszolgáló, még akkor is ha csak úgy "beesünk a boltba és leürítjük a polcokat" (férje mondása). :)
Iyenkor alapliszteket veszek: rizsliszt, kukricaliszt, kukricakeményítő, burgonyapehely, burgonyakeméyítő stb.
Andreának hatalmas köszönet innen is a kedves kiszolgálásért és segítőkészségért.

És jóóóó hírem van! Debrecenben találtam Keleti fűszerboltot is(Péterfia u. 59.), ahol kapható az én nagyrabecsült édes rizslisztem! Honlapjuk is van!
Így hát kedves lé társak, főzés-sütésre fel! Ha alapanyag van, minden van!

Ez még nem minden! A Corában találtam mérőkanalat is! Szép almazöldet vettem, ára: 999Ft.

Jó vásárlást, jó munkát és jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: