2011. április 7., csütörtök

Hamupipőke munka


ez a kölesválogatás. Dehát már régen megmondta nekem édesanyám, hogy olcsó húsnak híg a leve...

Interneten találtam gluténmentes kölest feleáron a DM-hez viszonyítva. Amúgy a köles GM kéne hogy legyen, csak keresztszennyezésnek teszik ki szegényt.
Szóval, variáljunk az étrenden. Köles. Olcsó. Megrendeljük! Persze legalább 4-5 kilót.

Megérkezik a csomag.
Kb. fele nem kukacos. :)
Viszont szörnyen szemetes. A rizsválogatás a régi időkből, még mindig szépnek és vonzónak tűnik a kölesválogatáshoz képest.

Túl vagyok rajta. Amúgy a köles finom. Tényleg. Csak nekem ment el az étvágyam (az olcsó) kölestől.

A kölesválogatást ezután Hamupipőkére bízom. Neki ott vannak a madarak segíteni, hamarabb elkészül vele.
Meglehet, hogy abból én nem eszek, de sebaj. Mert ha mégsem dolgoznak pontosan a madarak, legalább nem csikorog fogaim között a kavics...

Áldott napot nektek.
Köles-azok kedvéért akik nem ismerik.

1 megjegyzés:

iri írta...

Nem mintha nem hallottam volna a kolesrol , de enni sosem ettem!