2010. február 25., csütörtök

Chilis bab krumplival


Edit chilis receptje rögtön eszembe juttatta, jajderégnemfőztem már ezt a kedvencemet! Borzkonyhán annyi különbség van hogy krumplipüré jön a tetejére és egy kis reszelt sajt, plusz petrezselyemzöld. A kellő hatás kedvéért, na meg hogy kissé összeérjenek a dolgok, betesszük a (forró) sütőbe.

Találtam egy képet is hozzá... ezt még Donna készítette amikor együtt laktunk.
Ezzel várt haza minket egy hétvégi utazásról.
Annyit ide a baráti szeretetről, hogy ő akkor egyhetes böjtöt tartott, szószerint csak vizet ivott!!! mekkora szeretetre vall, ohgy nekünk elkészíti, közben ő meg sem kóstolja az egészet.
Thank you Donna! I can't forget that meal! I know you read me, you need to plan a visit to see us in our new home! Please, please, please...

3 megjegyzés:

Evódia írta...

szia Anna, effélét én is ettem eleget még akkoriban:) az új lakhelyetek meg biztosan szép és otthonos lesz. érezzétek ott jól magatokat!

Anna írta...

Szia!!! Sok családnál a Sheperds Pie, meg a Cottage Pie-t láttam általánosnak, azokat is szeretem ezt meg azért kedvelem nagyon mert csíííííp! Na, nem nagyon de kicsit legalább... Köszönöm a jókívánságot. Igazad van, szép!!! Szeretném otthoná varázsolni a lakást... tervezgetek... pakolok, válogatok stb.

sedith írta...

No, ki kell próbálnom így is! Biztos nem lehet rossz!:)